Proviron 25 mg

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Kan iemand mij vertellen wat proviron 25 mg met je lichaam doet. Ik heb namelijk mijn vriend betrapt op het gebruiken van 2 van deze pillen per dag. Hij heeft dit niet van de huisarts gekregen want er zit geen sticker op het doosje en de bijsluiter is in het Spaans. Ook is hij de laatste tijd erg aggresief en gedraagt zich compleet anders. Kan dit een gevolg zijn van die proviron. Wie heeft een antwoord voor mij.

Reactie

is het zelfde als mesterolon vraagje sport je vriend veel dan heeft
    het daar mee te maken bijwerkingen kan teveel kalk in het bloed komen.
    anders kijk opwww.health,wijzer in gezondheid.nl

groetjes

Reactie

hij sport regelmatig maar heeft ook al 2 x een hartinfarct gehad. hier slikt hij 4 verschillende pillen voor. Hij is ook sinds een week of 2/3 erg aggresief. heeft dat ook met elkaar te maken.

Reactie

heb het nagekeken en de bijwerkingen zijn acne kaalheid en ook
    agressief,maar als hij al 2 maal een hartinfart heeft gehad
    lijkt me het niet verstandig om die troep te gebruiken.weet ie
    het dat je het weet dat ie het gebruikt

groetjes

Reactie

Ja hij weet dat ik het weet, hij laat het open en bloot op de tafel liggen en er verdwijnen 2 pillen per dag. Hij vindt ook dat ik me er niet mee moet bemoeien want het is zijn lijf. Hij is wel vroeger zo'n 20 jaar geleden verslaafd geweest aan harddrug maar "gebruikt" tegenwoordig alleen zijn hartpillen en nu dan die andere troep.

Reactie

maar hoe komt hij eigenlijk aan die pillen

gr

Reactie

want onder doktersrecept is de naam mesterolon

gr

Reactie

hij koopt die pillen volgens mij in het illegale circuit. waar weet ik niet. vertelt ie me niet.
    Maar de bijsluiter is in het spaans.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

misschien bij de sportschool wie weet
    maar hij legt de pillen wel open en blood neer
    maar je mag je er nie mee bemoeien vreemd
    maar ik zou me er dan toch mee bemoeien
    het gaat toch om hem gezondheid en hartpillen
    slikken in combinatie met die troep lijkt me een
    slecht idee heel slecht idee kun je hem daar niet
    van proberen te overtuigen. heb je trouwens nog
    niet op die site gekeken die ik in een eerder berichtje
    heb gestuurd

groetjes

Reactie

Ik heb ook op die site gekeken en heb het hem verteld via een email. hij komt nl al een dag of 3 niet thuis als ik er ben omdat ie vindt dat ik me nergens mee moet bemoeien. nu weet ik dat hij die mail heeft gelezen en zit nu te wachten tot het moment dat ie binnenstapt om hem er mee te confronteren. hij weet niet dat ik vandaag vrij ben, dus ik verwacht hem ieder moment.

Reactie

succes ermee hoop dat hij luistert

gr

Reactie

hoi bezorgt
    Maak me nu ook bezorgt.
    Hoe is het afgelopen.

gr.

Reactie

hij heeft nu de pillen meegenomen en is nog steeds aggrsief tegen me. hij kwam vanochtend om7 uur thuis en is na 2 uur weer vertrokken. Trekt zich niets aan van de waarschuwingen en zegt alleen maar dat ie zijn eigen leven wel kan regelen en dat ie zonder dat ongelukkig is.
    Ik weet het nu ook niet meer

Reactie

ja nu word het inderdaad moeilijk
    het is ook zijn eigen lichaam,maar het is
    gewoon niet verstandig.jammer dat je niet
    tot hem door kan dringen.maar wonen jullie
    apart ofzo,omdat hij gewoon dagen lang
    weg kan blijven.ik begrijp alleen niet dat
    hij ongelukkig word zonder die pillen.
    wat doen die pillen dan he ,waarom heeft
    hij ze nodig!maar hij komt agressief over
    tegenover jou dat moet hij toch ook zien
    dat dat jou ongelukkig maakt kun je dat
    niet zeggen.maar agressief hij slaat je toch
    niet of zo he.of komt hij opstandig over.
    blijft hij nu weg of komt ie nog terug.
    als hij terug komt moet je maar misschien even
    niks zeggen.even laten rusten.ik hoor nog
    van je groetjes c

ps:hou je taai?

Reactie

We wonen wel samen, maar ik vermoed dat hij op dit moment regelmatig in een caravan blijft slapen. Hij slaat me gelukkig nog niet, heeft ie vroeger wel 1 keer gedaan maar dat durft ie niet meer. Hij geeft als redenop dat ie wegblijft dat ie te ver weg aan het trainen is en dat het dan te laat is om terug te rijden. Maar dit is allemaal begonnen toen hij begon met die pillen en eigelijk een week of 2 daarvoor toen ik hem betrapte op het spuiten van testosteron.
    Hij weet dat hij me er ongelukkig mee maakt maar geeft dan als reden op dat hij dat ook is als ie niet gebruikt.

Reactie
Reageer op: Proviron 25 mg
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief