slecht de dag na alcohol drinken

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

heb een heel belangrijke vraag hoe komt het als ik de dag na een avondje stappen de dag erna meestal een paar uren nadat ik wakker ben mij vreselijk slecht voel ik krijg dan ineens druk op de borst een raar gevoel als ik dood ga heb een tijd maanden geleden last gehad van paniekaanvallen en dit is net hetzelfste gevoel dat ik weer krijg na een dag drinken , in de week heb ik daar geen last van hoe komt dit en zijn er mensen hier op het forum die dit ook hebben na een dag drinken je zo slecht voelen

Reactie

Nou Mark, dat noemen ze ook wel een kater.
    Neem 's avonds als je thuis komt van het stappen een paar glazen water, en je zult er minder last van hebben. (proberen kan geen kwaad)

Reactie

dat is duidelijk dat het van de drank komt he!
    zorg indd voor dat je water drinkt tussendoor en na de tijd.
    van drank droog je uit!
    je kan je het zelf ook in praten natuurlijk.
    misschien dat je op een dag na het stappen zo beroerd voelde dat je gewoon ''bang'' bent dat het de volgende keren weer zo zal zijn.
    misschien daarom wel die aangstaanvallen,omdat je er teveel mee bezig bent.

Reactie

nou kan ook psygisch zijn hoor. kijk ik drink ook niet meer omdat ik dan sneller angstaanvallen krijg (hyperventilatie, druk op de borst enzo)
    maar misschien zou je naar de huisarts moeten gaan en vragen of hij jou kan doorverwijzen naar een hauptonoom.

heb je toevallig ook last van spanningen? hoofdpijn of kortademigheid?

oh ja, vind dat sommige wel heel bot kunnen reageren als iemand om advies vraagt:S

Reactie

Wist je dat het drie dagen duurde voor je weer 100,0% normaal en helder functioneert na alcoholgebruik? Na flink drinken ben je de volgende dag zo`n 50-60%, een dag erna 80-90%. Dus als je bijvoorbeeld een examen heb, moet je dus minimaal drie dagen nuchter zijn wil je in goede conditie zijn. Wist je niet hè!

Reactie

Gewoon niet drinken

Reactie
Reageer op: slecht de dag na alcohol drinken
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief