Happy Caps schadelijk?

Hallo

Een paar vrienden gebruiken wel eens van die zogeheten Happy Caps.. Zo'n geen doosje is dat.. Ze zeggen dat er alleen bepaalde kruiden in zitten en niets schadelijks.. Maar wat zijn dat eigenlijk voor een dingen...

Groetjes Anoniempje21

Reactie

HEY!!! het zijn geen schadelijke dingen, in amerika worden ze gebruikt als dieetpillen, het vermindert de eetlust. Je krijgt er een tintelend gevoel (vonkjes) in je hoofd, meer niet...saai spul. Neem paddos, als je alles in een andere perspectief wilt zien...succes!! anders reageer en we doen het samen of met massassss!!

Reactie

Hey, Ik heb gister voor het eerst happy caps gebruikt op een hardstyle feest (intents).
    Ik had 3 capsules bij de smartshop gehaald en van te voren weinig gegeten om het gevoel te versterken. om half 3 nam ik de eerste en een half uur later meteen de tweede. Ongeveer om 5 uur begon ik me wat lichtjes te voelen en kreeg ik een boost van energie. Mijn hart ging sneller kloppen en had de behoefte om met iedereen te communiceren. Eigenlijk vond ik het zeker te vergelijken met de effecten van XTC. Ik bleef maar doorgaan en om half 10 's avonds heb ik er nog eentje bij gepakt. Mijn ogen gingen redelijk open staan en had ook de behoefte om te kauwen. Ook kon ik geen eten wegkrijgen en had ik een droge mond gedurende de hele dag.
    Toen ik thuis kwam om 1 uur 's nachts heb ik zeker tot 4 á 5 uur proberen te slapen. Uiteindelijk toch in slaap kunnen vallen.
    Vanochtend werd ik wakker met een dikke tong, kapotgebeten wangen en een wazig gevoel net als met XTC.
    Zeker minder schadelijk dus een goed alternatief voor de XTC pil.

Reactie

Het is inderdaad schadelijk, heel veel druk op het hart,  en dag erna last van me linker schouder,  het lichaam werd soms verstikt.

Eens en nooit weer.

Reactie
Reageer op: Happy Caps schadelijk?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief