blowtje roken gelijk hyperventilatie aanval

Bij een aanval is het niet zo gemakkelijk als het klinkt.
    Je kunt het uitademen ook doen in pufjes. Pfff..pfff..pfff..pfff..pfff, als het uitademen in totaal maar 7-8 seconden duurt, werkt het goed.

Reactie

En wat is short term memory van thc

Kan het verholpn worden

Reactie

Door THC gebruik kan het korte termijn geheugen wat minder goed functioneren. Maar van 1 joint is dat niet zo waarschijnlijk. Het gaat dan in ieder geval weg

Reactie

Tandor hb jij ook wel eens zo een gevoel gekrgn in j levn

Reactie

En heb jij misschien het idee hoelang het gaat duren voordat het weer in staat is goed te functioneren

Reactie

Nee. Ik heb zelf nog nooit geblowd of andere drugs gebruikt
    Maar wel al heel veel mensen gezien, met vergelijkbare klachten.
    Je moet er niet zo veel mee bezig zijn. Gewoon rustig afwachten, of komende week naar de huisarts gaan.

Reactie

Weet jij dan misschien na hoelang het weer in staat is goed te functioneren
    Van 1 joint

Reactie

Zoals ik al schreef is het erg onwaarschijnlijk dat je problemen hebt met je STM. Ik zou me daar maar geen zorgen over maken.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Heb me ook wel eens slecht gevoeld. Gevoel van geen adem krijgen, hart dat bijna uit de borst springt, handen tintelen en bijna flauwvallen. Nooit meer wiet roken voor mij. Mijn tip: rook nooit wat van iemand anders mee en draai je eigen joint met bijvoorbeeld een beetje hasj. Dan kun je zelf de hoeveelheid bepalen en hoef je niet bang te zijn dat je perongeluk een hijs te veel neemt.

Reactie

Ik kreeg laatste tijd ook hyperventilaties en heb t uitgebreid met doktoren besproken over hoe t nu zit met een jointje roken ( ik doe t om medische redenen cannabis).Tegen mij werd verteld dat t TOTAAL  niks uitmaakt.hyperventileren word 9 vn de 10 veroorzaakt door stress paniek of angst of het nu bewust is of onbewust.sterker nog door de vele spanningen die ik heb is t zelfs fijn om n jointje te roken omdat ik me beter kan ontspannen dan.natuurlijk helpt t niet voor iedereen.ik heb last van Chronische hyperventilaties en idd als je hyperventileert krijg je veel te veel zuurstof binnen ,je ademt verkeerd of sneller en het kookstofdioxixe daalt in je bloed dat je een tintel gevoel op kan leveren in de kaken ,gezicht .je word trillerig en kan soms zweetuitbarstingen hebben.ook word je licht in 't hoofd en ook kan het hartkloppingen veroorzaken.

Voor vele is t misch moeilijk maar er is tot nu toe nog nooit iemand aan gestorven en je hebt gewoon de juiste techniek nodig om t onder controle te krijgen.dat kan per persoon verschillen.ik zelf ga me op leuke dingen focussen , wandelen n boek of interresant artikel hardop voorlezen voor mezelf (hardop lezen rustig kan goed helpen bij t corrigeren van je ademhaling) ondertussen dat k die dingen doe adem ik rustig in door de neus ..houd t 2 tellen vast...en adem t heel rustig weer uit (waardoor er ook meer koolstofdioxide vormt in het bloed en helpt ).

Dit is gewoon ter info getypt voor mensen die er misch nuttige info uit kunnen halen.Dat wilt echter niet zeggen dat t helpt voor iedereen (aangezien ieder mens verschilt in zijn of haar doen en laten)  ik wens iedereen een prettige dag toe

Mvg KerelVan27 uit Limboland 🙂

Reactie
Reageer op: blowtje roken gelijk hyperventilatie aanval
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief