Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

verschrikkelijke hoofdpijn

verschrikkelijke hoofdpijn 12 okt 2006 12:57 #1

• daan
hoi
ik ben 16 weken zwanger en heb al weken lang last van verschikkelijke hoofdpijn. ik ga er mee naar bed en sta er mee op. heb al antibiotica gehad omdat ze dachten dat het aan mijn verkoudheid lag maar dit hielp niet.
wie heeft hier ook last van en wie weet wat ik er aan kan doen??
moet nog een hele lange tijd en zo kan ik absoluut niet genieten van mijn zwangerschap.

hoop op veel reacties

daan

12 okt 2006 13:32 #2

• Anoniem
Ik heb het ook, vaker hoofdpijn, paar weekjes terug was het juist dst ik blij was als ik eindelijk eens een dagje geen hoofdpijn had.
Het kan te maken hebben met je bloeddruk, als die wat laag is, kan je hoofdpijn krijgen, mij hadden ze geadviseerd om af en toe een dropje te nemen. Het is een kwaaltje wat je kan hebben tijden zwangerschap. Hopelijk ben je er snel vanaf. Ik ben nu ook 16 weken.

groetjes

12 okt 2006 13:49 #3

• Anoniem
Ik ben nu 20 week zwanger en heb er ook last van, ik heb ook nog een dochter van 2 rondlopen die erg druk is en ik kan op het moment weinig hebben. Wel is dit al de tweede keer in een paar week tijd dat ik snipverkouden ben en ik moet erg hoesten, waardoor ik ook meer overgeef, het is niet prettig en ik weet niet wat ik er aan moet doen.

12 okt 2006 17:10 #4

• Anoniem
is allemaal normaal.naarmate de zwangerschap op 20 loopt ben je er ook echt vanaf.
IK heb dit ook gehad lag heeeeel de dag op bed.
Het gaat vanzelf over.

Bijna mama 39 weken.

12 okt 2006 18:36 #5

• daan
Nou laten we hopen dat het na 20 weken ook over zal gaan. Zit er aan te denken om mss wat minder te gaan werken. Hoe doen jullie dit. Ik werk 36 uur per week en ben per dag 1.5 uur reizen kwijt. Maandag, dinsdag gaat 't best, woensdag wordt het lastig en donderdag en vrijdag ben ik helemaal doodop zodat ik het hele weekend in bed lig.
Vnd dit echt heel vervelend, ben in een korte periode al een aantal keren ziek thuis geweest.

Daan

14 okt 2006 10:00 #6

• Anoniem
Ook ik heb weken thuis gezeten.
Met die hoofdpijn kun je gewoon niks!!
Ook mijn controleur zei dat ik thuis moest blijven.
Ik werkte in een woninginrichtingzaak en moest heeel de dag staan.
Nou dat was ook niet te doen.
Ja zoals ik al zei het gaat weer vanzalf over.
Bij mij duurde het tot ongeveer 20 weken.
Maar die hoofdpijn in niks vergeleken met de kwaaltjes die je nog gaat krijgen.
Zo loop ik al 2 weken met 2 cen ontsluiting en heb enorme voorweeen .Dus bereid je maar vast maar voor.

Allles komt goed ik heb als het goed is nog 5 dagen te gaan.

JIj heel veel succes met je zwangerschap en als je te moe bent of je hebt te veel hoofdpijn dat moet je het echt rustig aan gaan doen.

14 okt 2006 22:55 #7

• daan
bedankt voor jullie reacties, kreeg van een vriendin als tip om naar de homeopaat te gaan, dat heeft haar heel erg geholpen met haar hoofdpijn. Ga het maar proberen, baat het niet schaadt het niet....
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op