Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Doe hier de slaaptest!

Heeft u wel eens slaapproblemen of last van snurken, vermoeidheid of concentratieproblemen?
Doe dan onderstaande medisch erkende slaaptest van Dokter.nl, om ernstige gezondheidsproblemen te voorkomen. De uitslag van de vragenlijst geeft aan of er bij u wel of geen verhoogd risico is op een slaapstoornis.

Geef aan wat op u van toepassing is:

1. U snurkt
Maak a.u.b. een keuze

2. Bent regelmatig vermoeid
Maak a.u.b. een keuze

3. Last van apneus  (door partner vastgestelde ademstops tijdens slaap)
Maak a.u.b. een keuze

4. Hoge bloeddruk
Maak a.u.b. een keuze

5. U heeft duidelijk last van overgewicht (BMI= bodymassindex > 35)
Maak a.u.b. een keuze

6. Ouder dan 50 jaar
Maak a.u.b. een keuze

7. Halsomvang is meer dan 40 cm
Maak a.u.b. een keuze

8. U bent een man
Maak a.u.b. een keuze

Uitslag vragenlijst

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang binnen enkele ogenblikken per mail de uitslag op uw ingevulde vragenlijst.

Achternaam
Vul a.u.b. uw achternaam in

Uw e-mailadres
Geef a.u.b. een e-mailadres op

Vink a.u.b. de algemene voorwaarden aan

Uw privacy zal te allen tijde gerespecteerd worden. Dat betekent dat er geheimhouding rust op uw persoonlijke en medische gegevens. Uw gegevens zullen dan ook nooit aan derden verstrekt worden.

Ik wil graag gebeld worden door een KNO-arts als er een substantieel risico bestaat op OSAS:

Uw telefoonnummer (optioneel)
Ongeldige invoer

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

steken vagina

steken vagina 27 feb 2006 15:22 #1

• anette
ik ben nu 26 weken zwanger en had vandaag op het werk meerdere keren last van steken in mijn vagina. een soortvan kuitkramp maar dan in mijn vagina. Kan iemand mij vertellen wat dat is? Mijn beebje lijkt zich ook erg laag in mijn buik te bewegen. hij drukt steeds tegen mijn blaas. hoop dat iemand een antwoord heeft.

28 feb 2006 08:28 #2

• Anoniem
ik herken je gevoel wel een beetje. maar ik heb het alleen als ik al een beetje moet plassen en de kleine besloten heeft beneden te gaan draaien, schoppen en weet ik nog wat.
echt pijn doet het niet, maar het is een raargevoel.

waarom bel je de verloskundige niet? daar zijn ze voor hoor!

lastig 28 feb 2006 17:39 #3

• miran
hallo ik weet precies wat je bedoelt ik heb vanaf mijn 30ste week niet anders dan steken in mijn vagina o zo pijnlijk
en heel vaak per dag bij de schaamstreek bij mij waren het indalings weeen
maar ja dat is bij jou wel heel vroeg maar het kan .
ik weet niet beter dan dat dat er bij hoort bij mij ben er al aan gewent
maar ik zou het toch voor de zekerheid even vragen bij de verloskundige
en misschien heb jij net zo,n druk kind als ik en dan kan erg pijn doen en dat je baby al lekker onderin zit misscien zijn het dan inderdaad indalings weeen en is je baby al lekker aan het indalen en ja dat is geen pretje nou meid succes en we horen het wel
groetjes

03 mrt 2006 10:20 #4

• mamasis23
hoihoi

ik heb ook vreselijke steken in me vagina
ben momenteel 34 weken zwanger

het is enkel raar als het iets met indalen te maken heeft ons kindje ligt dwars in de buik dus niet ingedaald
ik vraag me ook echt af wat het kan zijn

groetjes sis

steken 02 apr 2006 10:02 #5

• anoniem
3jaar terug ben ik bevallen van mijn dochter. ook ik had steken in mijn vagina ik had er zoveel pijn aan dat werken bij mij toen niks meer was. de verloskundige heeft me door gestuurd naar de fysio. daar kreeg ik oefeningen waar ik mijn spieren in mijn vagina kon oefenen. de fysio dacht toen dat ik op paard rijden zat wat niet zo was. de oefeningen waren een succes. ik hoop dat je hier wat aan hebt. en succes
groetjes anoniem
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op