Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

na de miskraam

na de miskraam 13 jan 2006 16:20 #1

• simi
Hello,
Ik heb in november een miskraam gehad (was 10 weken zwanger). Na de miskraam is iets veranderd, namelijk meer bloed dan voor de miskraam, en ik had altijd voor de miskraam een beetje pijn tijdens ongesteldheid in mijn onderbuik en in mijn rug, die heb ik niet meer na de miskraam. Ik heb tweede keer de ongesteldheid achter de rug, maar er is wel iets geks gebeurd (in mijn ogen heb dat nooit eerder gehad). Ik moest op 6-01-2006 ongesteld worden, maar op 31-12-2005 ging ik naar de w.c en wat zie een bruin achtige afschieding en ook bloed. Ik dacht dat ik ongeteld was. Maar volgende dag was niks meer geen bloed. Ik was weer op 6-01-2006 ongesteld en weer meer bloed dan voor de miskraam en geen pijn.
Herkent iemand dat. (heb ook currutage gehad na de miskraam)
groetjes simi

14 jan 2006 20:20 #2

• een moeder
Hoi simi, wat spijtig om te lezen dat je je kindje bent verloren......Het is een ervaring die ik persoonlijk niet heb meegemaakt maar heb wel een kindje en weet nog hoe gelukkig ik was toen ik wist dat ik zwanger was....Ik hoop van harte voor jou dat 2006 je meer geluk gaat brengen.
Ik kan dus niet uit persoonlijke ervaring antwoorden op je vraag maar als ik logisch nadenk kan ik me wel iets voorstellen bij deze onregelmatige bloedingen. Tenslotte ben je 10 weken zwanger geweest en als dit zo onverwacht wordt afgebroken zijn je hormonen danig in de war. Door de miskraam moeten je hormonen even hun regelmaat terug vinden en je lichaam "reinigen ". Ook na een volledige zwangerschap moet alles weer in het gereel komen en dat zal bij jou niet anders zijn, november is ook nog maar pas geleden. Ik hoop dat door mijn reactie er ook vrouwen reageren die hetzelfde hebben meegemaakt en je verder kunnen geruststellen.

15 jan 2006 10:24 #3

• Marleen
Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik ben in augustus gecurreteerd en werd 10 oktober pas weer ongesteld. Eerst wat bruin bloed verloren een paar dagen van te voren en daarna veel helderrood bloed zonder buikpijn.
Na een week was het weer over en daarna werd ik weer zwanger wat helaas ook is beeindigd in een spontane miskraam.
Groetjes Marleen
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op