Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

gestopt pil - niet ongesteld

gestopt pil - niet ongesteld 07 jun 2004 15:23 #1

• Anoniem
ik ben nu 3 maanden geleden voor het laatst ongesteld geweest en ongeveer andere halve maand geleden gestopt met de pil. Heb inmiddels al drie x een zwangerschapstest gedaan, maar deze geeft aan dat ik niet zwanger ben! Is dit normaal, dat als je stopt met de pil je menstruatie zo lang uitblijft? :? :?

zwangerworden 08 jun 2004 07:33 #2

• Sappemeer
ik heb het zelfde probleem, alleen ik he de pil nog 2 dagen extra doorgeslikt doordat ik een zwemtoernooj had maar ben er nu mee gestopt en ben nog steeds niet ongesteld !!!! ik ga vanmiddag maar een zwangerschapstest halen en als dat nix uitwijst ga ik naar de dokter!

Re: gestopt pil - niet ongesteld 09 jun 2004 20:56 #3

• Anoniem
Het kan zijn dat je lichaam wat tijd nodig heeft om je menstruatiecyclus weer (vanzelf) op gang te laten komen. Doordat je de pil heb geslikt heb je eigenlijk een "nep" cyclus en nu moet je lichaam het weer zelf doen, hier kan wat tijd over heen gaan.
Het kan ook zijn dat je geen of geen goede eisprong hebt, als je namelijk een eisprong hebt gehad (en je bent niet zwanger geraakt) dan word je namelijk ongesteld, anders niet.

Succes ermee!
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op