Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
zwanger in de stopweek?????? (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

zwanger in de stopweek??????

zwanger in de stopweek?????? 26 sep 2002 13:01 #1

• mila
Hoi allemaal ik heb een vraagje: dinsdag heb ik voor de laatste keer de pil gepakt, en woensdag begon de stopweek.
ik ben woensdag avond met mijn vriend naar bed geweest omdat ik nog niet ongesteld was. nu heb ik dus de 7 daagse stopweek, en heb dus die woensdag avond geen pil gepakt, kan je dan zwanger worden?
veel liefs van mila

Re: zwanger in de stopweek?????? 26 sep 2002 16:19 #2

• Anoniem
Hoi Milja, Nee je kunt niet zwanger worden op die manier. Als je gewoon elke dag je pil hebt geslikt, zou je in de stopweek gewoon met je vriend naar bed kunnen gaan zonder dat je het risico loopt zwanger te worden.
Laatst bewerkt: 08 feb 2011 01:20 door .

Re:zwanger in de stopweek?????? 08 feb 2011 01:18 #3

• Anoniem
Moderators: Cheers, Tandor
BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op