Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Hoe lang duurt innesteling? (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Hoe lang duurt innesteling?

Hoe lang duurt innesteling? 22 mei 2006 14:19 #1

• Lilly
Hallo allemaal,
Wie kan aan mij vertellen hoe lang innestelling duurt en wat voor verschijnselen je (behalve de bloeding) krijgt?
Ik heb nu een paar dagen steken in mijn onderbuik alsof iemand me met een vorkje van binnen krabt. Het is te verdragen en het is eerder een zeurderig soort pijn. Pas a.s. weekend zou ik ongesteld moeten worden. Ik heb geen bloeding of spotting.
Alvast bedankt!!!!!!!

22 mei 2006 17:38 #2

• Elisa
Hoe lang het duurt weet ik niet. Kramperige pijn KAN wel een teken van innesteling zijn, net als slijmerige afscheiding of bloedverlies.
Nogmaals...het hoeft allemaal niet maar je kunt ??n of meerdere van deze symtomen hebben.
ZIt nix anders op dan afwachten tot volgend weekend.

Spannend he, succes

Elisa

22 mei 2006 23:31 #3

• Anoniem
Bloedverlies k?n maar het hoort er niet standaard bij.....

23 mei 2006 07:15 #4

• Anoniem
Wat is spotting????

24 mei 2006 09:16 #5

• Lilly
Bedankt voor jullie reacties!
Bloedspotting is een paar druppels bloedverlies. Bij mij ongeveer 3 dagen voordat ik ongi wordt.
Groetjes,
Moderators: Cheers, Tandor
BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op