Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

zwangerschapstest streepje

zwangerschapstest streepje 28 mrt 2006 15:30 #1

• Anoniem
Hallo,

Ik heb een zwangerschapstest gedaan van het Kruidvat. Er verscheen alleen een blauw controlestreepje in het ovale venster. Ik heb de test toen ergens neergelegd. Toen ik hem 's avonds wilde weggooien zag ik dat er een dun blauw streepje in het vierkante venster was verschenen. Ik weet wel dat de test niet meer betrouwbaar is na 10 minuten, maar vraag me toch af hoe het kan dat er echt een blauw streepje komt na 10 minuten als er geen HCG in je urine zit.

Groetjes

28 mrt 2006 15:41 #2

• Anoniem
Dat heb ik nou helemaal niet.
Als ik een test heb gedaan dan laat ik hem ook altijd een tijdje liggen om te kijken wat hij dan doet maar elke keer verschijnt er geen lijntje in het andere venster hoelang ik hem ook laat liggen dat gebeurt niet bij mij.
Het is vocht he dat droogt volgens mij op.
Maar miss verschilt het per test

Miss moet je die van Clearblue halen dan weet je het meteen die is duidelijk die zegt meteen zwanger of niet zwanger en na een uur gaat het schermpje weer uit.

Re:zwangerschapstest streepje 02 jun 2010 18:07 #3

• Anoniem
Meer vragen en antwoorden over de interpretatie van de uitslag van een zwangerschapstest, lees ook:

Rare uitslag zwangerschapstest
www.dokter.nl/index.php/Zwangerschap/190...aag-een-reaktie.html

Echt 2 hele rare en vage zwangerschapstesten
www.dokter.nl/index.php/Zwangerschap/208...gerschapstesten.html

Zwangerschapstest CLEARBLUE
www.dokter.nl/index.php/Zwanger-worden/1...stest-CLEARBLUE.html

Wanneer een zwangerschapstest?
www.dokter.nl/index.php/Zwanger-worden/1...angerschapstest.html

Zwanger of niet?
www.dokter.nl/index.php/Zwangerschap/202...Zwanger-of-niet.html

Re:zwangerschapstest streepje 17 jun 2010 21:47 #4

• anoniem
ik heb een test gedaan, en er kwam een streepje te staan
maar hij was onduidelijk, je moest goed kijke om hem te zien.
ben ik nu wel zwanger?

Re:zwangerschapstest streepje 24 jun 2010 12:21 #5

• Anoniempje
Ja Toen ik uitleg kreeg bij mijn test zeiden zei dat een onduidelijk streepje ook positief was.. Maar dat je dan wat vroeg hebt getest waardoor het niet een overduidelijke hoeveelheid hCG is waardoor deze dus onduidelijk is.. Verstandig is om ong. een week nadat het onduidelijke streepje verschenen is.. een nieuwe test te pakken en uit te voeren. Dan zal deze een beter resultaat geven.

Groeten..
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op