pijnlijk knobbeltje op de grote schaamlip

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

hoi allemaal

ik heb sinds 2 weken een klein heel erg pijnlijk knobbeltje op mijn grote schaamlip
    en mijn gehele gebied is nu gevoelig jeuk enz
    het knobbeltje voelt aan als een knikker ook zo hard en doet pijn hij heeft iets rodere kleur als mijn huid en zit in gekapselt heb ik het idee hij zit er niet op ik kan hem ook niet bewegen

lopen zitten enz is heel gevoelig ook mijn ondergoed en broek zitten nu totaal niet lekker

morgen moet ik zowiezo naar de huisarts maar ben heel benieuwd wat he tnu kan zijn
    ik hoop snel reactie te krijgen

groetjes monique

Reactie
Reageer op: pijnlijk knobbeltje op de grote schaamlip
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder