Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

te grote binnenste schaamlippen

te grote binnenste schaamlippen 27 jul 2006 23:40 #1

• maaike
hoi, ik heb dit eigenlijk mijn hele leven al maar mijn binnenste schaamlippen zijn groter dan mijn buitenste. Ik schaam me hier best erg voor want het ziet er niet uit!!.
Ook als ik geen slipje aan heb dan zie ik ze gewoon er tussenuit komen,
Wat is hier aan te doen? Of hebben wel meer mensen hier last van. Ik vind het namelijk een vies gezicht.

27 jul 2006 23:52 #2

• Anoniem
hallo Maaike,

DAT IS HEEL NORMAAL!

Sommige vrouwen hebben het niet, andere wel. Geen vagina is hetzelfde!!! Bij sommige vrouwen zijn de binnenste schaamlippen zo klein dat ze altijd tussen de grote schaamlippen zitten, bij anderen piepen ze er wat tussenuit. Nogmaals heel normaal!

Sommige vrouwen hebben er echter echt last van (dan heb je dus ook ECHT grote binnenste schaamlippen van een aantal centimeters), dan heb je het echt over binnenste schaamlippen die constant onder je onderbroekrand uitpiepen, gaan schuren etc. Je kan dan last ervan krijgen, bij fietsen bijv. Het kan flink gaan schuren , bloeden etc.

Als je er zo'n last/ pijn van hebt, dan kun je een schaamlipverleining overwegen. Maar je schrijft niet dat je last hebt. Dus ik denk niet dat dit bij jou van toeapssing is?

Dus kortom, maak je geen zorgen, het is niet gek of lelijk of wat dan ook. Dan als piemels er ook in alle maten en soorten zijn. Zijn er ook allerlei maten en soorten vagina's!

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen geruststellen!

28 jul 2006 00:23 #3

• maaike
ik heb er af en toe wel last van ja niet heel erg, zoals bloeden, maar met fietsen doet het op laatst wel pijn :s.

ik ook 08 aug 2006 16:25 #4

• mama
hallo,

ook ik heb last van mijn schaamlippen...
last bij fietsen vrijen enz.
durfde nooit naar de dokter te gaan ermee maar beinvloed te erg mijn leven..
zou heel graag geopereerd willen worden eraan.
maar wat kost het?
waar kan het?
zijn er grote risicos aan verbonden?
en na hoelang kun je weer gewoon vrijen enz.
zou dus graag wat informatie erover willen.
bij voorbaat dank.

groetjes

08 aug 2006 19:12 #5

• Anoniem
Zo uit mijn hoofd, staat bij 'operaties' een topic hierover. En als je wat verder zoekt staat er nog 1 (ik weet niet of dat ook bijn operaties was, of misschien hier?) Een best oude iniedergeval, dus effe zoeken, maar daar staat wel veel meer info in dan in die recente.

succes....

Re:te grote binnenste schaamlippen 18 dec 2009 01:57 #6

• Anoniem

Re:te grote binnenste schaamlippen 27 nov 2010 14:35 #7

• ...
Ik ben 12 jaar en zit al op de middelbare school.
Dus juist nu ga ik anders naar mijn lichaam kijken..
Ik vind dat ik super grote binneste schaamlippen heb en ik schaam we er super erg voor!!!
Als ik een onderbroek aandoe dan zie je het ook echt.!
Nartuurlijk kan ik geen operaties enz.. ondergaan.
1. Ik ben te jong.
2. Wat zullen andere wel van me denken..( bijv. mijn ouders, famillie)

Ik zit er super erg mee..!
A.U.B help me..

Re:te grote binnenste schaamlippen 03 jan 2011 14:24 #8

• Anoniem
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op