Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

slijm uit vagina

slijm uit vagina 20 dec 2005 21:13 #1

• Anoniem
hallo ik heb wel geregeld slijm verlies uit mijn vagina het is soms helder en dan weer gelig wat zou dat kunnen zijn.

Re: slijm uit vagina 20 dec 2005 21:26 #2

• Anoniem
Hoi,

dit is normaal. Dat heet afscheiding.
Soms is het een beetje gelig omdat er wat urine bij zit.

Het wordt meer als je opgewonden bent.

Voor of na je menstruatie kan het meer worden en van kleur veranderen.

21 dec 2005 08:58 #3

• Anoniem
Mijn vriendin heeft dat ook. Als we vrijen plakt heel mijn penis vol van die witte smeuris.

02 jan 2006 19:06 #4

• tes
dat slijm op je penis is geen afscheiding hoor .
dat is gewoon het slijm wat je krijgt als je opgewonden bent,dat is dus heel wat anders.

11 jan 2006 14:43 #5

• Anoniem
afscheiding word niet geel van urine! urine komt uit je plasbuis en afscheiding uit je vagina.

de kleur van je afscheiding kan van dag tot dag verschillen, afscheiding maakt als het ware je vagina schoon. na je menstruatie is het dan meestal dat je meer afscheiding hebt als anders

25 jun 2006 16:10 #6

• Anoniem
kan het soms ook op klontjes gelatine lijken?

25 jun 2006 19:00 #7

• Anoniem
ja dat kan inderdaad ook

26 jun 2006 14:02 #8

• Anoniem
Afscheiding veranderd tijdens je gehele cyclus. Meestal is het wittig van kleur, maar tijdens de eisprong veranderd het in doorzichtig slijm (lijkt soms inderdaad wel op gelatine). Tijdens het vrijen komt er meer afscheiding vrij, doordat de vrouw opgewonden raakt, hierdoor kan de penis makkelijker naar binnen glijden.

27 jun 2006 21:00 #9

• Meisje
Wat kan je doen tegen die afscheiding, iemand misschien tips?!

Groeten van een meisje

28 jun 2006 10:25 #10

• ingrid
Hallo meisje,

daar moet je niks aan doen, het hoort erbij als je een vrouw bent. Als je er iets aan gaat doen, wordt het alleen maar erger of je krijgt een schimmelinfectie. Als het erg is, kun je wat vaker schoon ondergoed aantrekken of een inlegkruisje gebruiken, verder niks aan doen dus.

09 jul 2006 22:10 #11

• Anoniem
Sluit me aan bij Ingrid...

Enne sorry hoor maar dat mannetje die hier klaagt over witte smeurrie op zijn penis, moet denk ik nog even geen seks hebben.....totdat je juist blij bent van als die 'opgewondenheid'.

10 jul 2006 04:35 #12

• Amanda
Volgens mij heeft inderdaad elke vrouw er wel in meer of mindere mate last van.

Zorg er gewoon altijd voor dat je ondergoed met een katoenen kruisje draagt. Het meeste ondergoed heeft dat gelukkig toch wel, maar als ik bv een string zonder katoenen kruisje draag, heb ik er meer last van en dan gaat het zelfs een beetje stinken. Niet zo fris dus...

Groetjes Amanda
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op