Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
puistje op vagina (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

puistje op vagina

puistje op vagina 27 nov 2005 19:54 #1

• Anoniem
Help...

Ik heb 2 kleine witte puistjes boven mn binnenste schaamlip en net voor het punt waar je schaamhaar begint. Ze zijn klein, wit en als ik erop druk voelen ze hard aan. Ze jeuken niet en verder heb ik geen andere klachten, maar ze zitten er al een week. Wat kan dit zijn??

Re: puistje op vagina 01 dec 2005 01:08 #2

• Frank
Anoniem schreef :
Help...

Ik heb 2 kleine witte puistjes boven mn binnenste schaamlip en net voor het punt waar je schaamhaar begint. Ze zijn klein, wit en als ik erop druk voelen ze hard aan. Ze jeuken niet en verder heb ik geen andere klachten, maar ze zitten er al een week. Wat kan dit zijn??

Een haarzakje zonder haartje? Een verstopt talgkliertje? Of gewoon een afwijking in de huid? Een verstopt talgkliertje kan ontsteken, dus gewoon wekelijks controleren en bij twijfel naar je huisarts.
Moderators: Cheers, Tandor
BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op