Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Sperma drupt uit vagina, wie ook? (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Sperma drupt uit vagina, wie ook?

Sperma drupt uit vagina, wie ook? 09 aug 2005 20:57 #1

• Anoniem
hallo,
als ik het met me vriend doe,en hij is in me klaargekomen.Dan liggen we altijd nog lekker te knuffelen maar dan druipt er elke keer sperma uit mijn vagina.hebbeb jullie vrouwen dat ook altijd?
Laatst bewerkt: 08 okt 2009 01:34 door .

Re: sperma 09 aug 2005 22:02 #2

• Anoniem
Anonymous schreef :
hallo,
als ik het met me vriend doe,en hij is in me klaargekomen.Dan liggen we altijd nog lekker te knuffelen maar dan druipt er elke keer sperma uit mijn vagina.hebbeb jullie vrouwen dat ook altijd?

OH JA!! Van een anti_climax gesproken he... Ik zorg dan altijd dat ik toiletpapier of zakdoekjes in de buurt heb of ik spurt naar de badkamer... Iemand een andere oplossing? Of een manier om de knuffel wat langer te rekken voor het goedje weer naar buiten wil? Want ik vind het echt niet gezellig!

Re: sperma 09 aug 2005 22:51 #3

• Anoniem
kussen onder je billen, maar dan wel zo dat je bij je rug lager ligt dan bij je vagina zodat het er niet uitloopt, snap'ie? :lol:

09 aug 2005 23:15 #4

• Anoniem
hoi hoi,

Ik heb daar ook meestal last van maar wij hebben altijd een handdoek bij de hand en naar de sex pakken we de handdoek en die doe ik tussen mijn benen en dan kan je nog heel lekker knuffelen.

groetjes en succes

10 aug 2005 02:22 #5

• Anoniem
Je moet met je benen omhoog blijven liggen.

16 sep 2005 20:50 #6

• Anoniem
Anonymous schreef :
Je moet met je benen omhoog blijven liggen.

Als alles er weer uitloopt, blijven er dan nog wel genoeg zaadcellen achter om zwanger te raken?

Re: sperma 19 sep 2005 12:07 #7

• Anoniem
Anonymous schreef :
hallo,

Condooms gebruiken dan heb je nergens last van

succes.

05 okt 2005 15:56 #8

• Anoniem
ja dat heeft denk ik elke vrouw, gewoon een doos met tissues naast je bed zetten, en meteen tussenje benen doen, of inderaad een handdoek, kun je gewoon nog lekker knuffelen met handdoek tussen je benen. het moet toch ergens heen he dat sperma! hihi!

Liefs

Re:sperma 07 okt 2009 13:37 #9

• Anoniem
Sperma loopt na de gemeenschap uit vagina
www.dokter.nl/index.php/Relatie-seksuali...nschap-weer-uit.html
Moderators: Cheers, Tandor

Vind Dokter op