geen zin in sex.. abnormaal?

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

hallo

ik heb nooit zin in sex… is dat abnormaal?

Reactie

heb je al weleens sex gehad dan?

Reactie
    ”Anonymous” wrote:
    hallo

ik heb nooit zin in sex… is dat abnormaal?

Lijkt me niet helemaal gezond hoor!

Reactie
    ”Anonymous” wrote:
    heb je al weleens sex gehad dan?

ja al vaak, ik heb een langdurige relatie…
    maar sex hoeft voor mij niet πŸ˜•

Reactie

uhm… als je nou helemaal geen zin meer hebt in sex zit er volgens mij iets niet goed in je relatie of der is iets wat je behoorlijk dwars zit πŸ˜• lijkt mij dan hoor.
    heb zelf relatie gehad van bijna 10 jaar en t laatste jaar ook (bijna) geen sex gehad relatie was dan ook behoorlijk klote…
    relatie die ik nu heb ken ik dat probleem dus helemaal niet πŸ˜›

maar goed ga na of je relatie goed zit of dat er misschien iets anders is want als je geen sex meer wilt zit er toch iets niet goed
    suc6

Reactie

onze relatie is goed…

ik kamp wel met terugkerende schimmelinfecties, waarvoor ik nu toch al een jaar in behandeling ben… sommige maanden gaat het beter dan andere, maar het is nooit volledig weg…
    sex is eigenlijk niet fijn voor mij…
    brand en schuurt….
    schijnt dat sommige pillen libido ook kunnen verlagen….
    maar ik heb maar een lichte pil….

Reactie
    ”Anonymous” wrote:
    onze relatie is goed…

ik kamp wel met terugkerende schimmelinfecties, waarvoor ik nu toch al een jaar in behandeling ben… sommige maanden gaat het beter dan andere, maar het is nooit volledig weg…
    sex is eigenlijk niet fijn voor mij…
    brand en schuurt….
    schijnt dat sommige pillen libido ook kunnen verlagen….
    maar ik heb maar een lichte pil….

heb een relatie van 7 jaar.heb het gevoel dat ik sexloos ben.ik zou wel graag willen , maar het is pijnlijk en heb er ook geen plezier aan.vind het erg vervelend.heb ook een lichte pil.ben wel depressief geweest .zou daar misschien mee te maken hebben.gaat nu beter met me, maar heb nog steeds het gevoel dat ik nooit weer sex hoef.ik ben bang van mezelf.

Reactie

ik heb ook nooit zin in sex 😳

Reactie

Ik heb altijd al zin gehad in sex maar omdat mij vriend het zo vaak wilt doen… begon ik het beetje bij beetje niet meer leuk te vinden, en nu heb ik er helemaal geen zin meer in…

Het lijkt net of ik niet meer klaar kan komen en ik vind het gewoon niks meer aan, bovendien hoe meer ik tegenstribbel hoe meer mijn vriend zin krijgt, en uiteindelijk krijgt hij zijn zin!!

Reactie

oh wat fijn om te weten dat ik niet de enige ben…

weet je sommige zeggen er scheelt iets aan je relatie…

maar waarom moet er in een relatie veel sex zijn???

tis toch maar wat je behoefte aan hebt??

geen sex wil zeggen geen liefde????

ik hou h??l van mijn vriend en hij van mij , dat weet ik zeker!
    en wij knuffelen h???????l graag! maar de daad hoeft gewoon niet!

zoals hier iemand al zei… ik vind het niet zoveel aan….

Reactie

ik vind er ook niet altijd wat aan hoor heb ook niet altijd zin πŸ˜‰

Reactie

Heb ik ook hoor 😳

Ik ben hartstikke gek op mijn man maar ik heb gewoon nooit kriebel !
    Volgens mij had ik een non moeten worden πŸ˜† tenminste de laatste 7 jaar van mijn leven daarvoor luste ik er wel pap van maar nu …….
    En het is ook niet zo dat ik wel met mijzelf bezig ben ik denk er gewoon nooit aan en ik mis het niet raar h?. πŸ˜₯

Als er een pil was die de lust op zou wekken zou ik hem nu direct halen omdat ik het wel zo sneu voor mijn man vind πŸ™„

Reactie

Hahahahah

volgens mij doen de meeste vrouwen het gewoon omdat ze het sneu voor hun mannen vinden…. altijd die afwijzingen voor de man en hij is zoooo lief…. laat ik dan maar iets terug doen πŸ˜‰ en dan doe je maar met tegen zin je benen uitelkaar, en maar hopen dat het snel voorbij is…. Je denkt dan nog wel van : zal ik maar net doen of ik klaar kom of zal hij het door hebben…. en om hem maar een pleziertje te doen lig je er maar nep bij te hijgen…. ziezo, hij heeft zijn zin gehad, heb ik weer een maandje rust πŸ˜‰

Reactie

ik vind het belachelijk dat dit nog steeds zo taboe is….

volgens mij zijn er genoeg mensen die niet constant aan sex denken…
    maar ze durven er gewoon niet voor uitkomen!

Reactie

Ja somige mensen hebben dus geen zin aan sex en dat kan ik niet zo goed begrijpen..ik heb dan vaak het idee dat er iets niet klopt in je relatie ik ben helemaal gek van mijn manneke en daar wil ik graag sex mee omdat ik veel van hem hou wil ik die dingen samen delen en daar geniet ik intens van….maar ik zou zeggen praat er met je vriend over en misschien komen jullie dan samen op een oplossing…ga eens lekker samen douchen elkaar lekker masseren misschien dat de zin dan komt?????

groetjes

Reactie
Reageer op: geen zin in sex.. abnormaal?
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder