Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Uitzaaiingen

botkanker

botkanker 18 jan 2005 14:21 #1

• wendy
hoi sandra nu ik je verhaal heb gelezen, ik heb dit nooit gedaan maar ik wil ook mijn verhaal kwijt.
Bij mijn oma is vorig jaar ernstige botontkalking ontdekt ze kreeg er medicijnen voor daarmee zou het klaar zijn denk je maar niet heus, de pijn die ze had werde alsmaar erger ze heeft zelfs morfine gekregen en zelfs dat hielp niet.
Toen moest ze van de huisarts naar de internist, er werden fotos gemaakt en bloed geprikt 3 dagen naar de hand wereden we gebeld dat ze op de long een grote plek had onder op de rug zaten verschilende pleken op het bot en op de linker arm zat een grote plek op het bot, ze zeiden dat we in ons achterhoofd moesten houden dat ze ernstig ziek is.
ze licht inmiddels in het zieken huis en is 15 kilo afgevallen ze eet al 2 maanden niet meer en sinds 3 dagen drinkt ze ook niet meer zehebben een borstbeenpunctie gedaan en donderdag moeten we naar het ziekenhuis komen voor een gesprek met de arts.
ik ben blij dat ik mijn verhaal kwijt ben ik hou ontzettend veel van mijn oma maar ik geloof er niet meer zo in
:cry:

18 jan 2005 17:40 #2

• Anoniem
Wat een triest verhaal zeg... Ja, inderdaad, de situatie rond je oma is zeer ernstig. Het lijkt erop dat je oma niet meer te genezen en is ze binnen afzienbare tijd zal komen te overlijden.
Ik zou als ik jou was proberen te bedenken wat je haar nog wilt zeggen of vragen nu je die mogelijkheid nog hebt. Want het afscheid is zeer waarschijnlijk aanstaande.
Heel veel sterkte dappere schrijfster!
Wat vinden anderen hiervan??

19 jan 2005 13:05 #3

• Anoniem
Anonymous schreef :
Wat een triest verhaal zeg... Ja, inderdaad, de situatie rond je oma is zeer ernstig. Het lijkt erop dat je oma niet meer te genezen en is ze binnen afzienbare tijd zal komen te overlijden.
Ik zou als ik jou was proberen te bedenken wat je haar nog wilt zeggen of vragen nu je die mogelijkheid nog hebt. Want het afscheid is zeer waarschijnlijk aanstaande.
Heel veel sterkte dappere schrijfster!
Wat vinden anderen hiervan??

19 jan 2005 13:13 #4

• Anoniem
bedankt dat je mijn verhaal heb gelezen er zijn inderdaad een paar dingen die ik mijn oma nog wil vertellen,vanavond ga ik weer naar het ziekenhuis, ik vind het alleen zo erg om te zien dat ze zoveel pijn heeft nogmaals bedankt, want dit is de eerste keer dat ik het via internet doet

Re: botkanker 22 jan 2005 15:31 #5

• Nancy
:) Lieve Wendy,

Je hebt een mooi verhaal geschreven.....
Geniet van de momenten die je nog samen met je oma hebt, en doe gewoon wat je hart je in geeft. Meer kun je niet doen. Het gaat allemaal van zelf, alleen in zo?n moeilijke situatie kost het wat meer tijd.

he meis, veel sterkte......
Ik heb nog de beloofde informatie voor je opgezocht.....

kus nancy :wink:

Re: botkanker 22 jan 2005 15:52 #6

• Anoniem
Nancy schreef :
:) Lieve Wendy,

Je hebt een mooi verhaal geschreven.....
Geniet van de momenten die je nog samen met je oma hebt, en doe gewoon wat je hart je in geeft. Meer kun je niet doen. Het gaat allemaal van zelf, alleen in zo?n moeilijke situatie kost het wat meer tijd.

he meis, veel sterkte......
Ik heb nog de beloofde informatie voor je opgezocht.....

kus nancy :wink:

hoi nancy bedankt voor je bemoedigende woorden ,ik zal wel blij zijn als oma maandag naar huis mag.
hoe dat het verder loopt wachten we wel af.
groetjes wendy

Sandra 27 jan 2005 20:54 #7

• Anoniem
Hoi Wendy,

Jou verhaal is ook niet niks hoor,
ik wil je heel veel sterkte wensen.
En doe nog wat je wilt doen.

Groetjes en sterkte

sandra
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op