Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Doe hier de slaaptest!

Heeft u wel eens slaapproblemen of last van snurken, vermoeidheid of concentratieproblemen?
Doe dan onderstaande medisch erkende slaaptest van Dokter.nl, om ernstige gezondheidsproblemen te voorkomen. De uitslag van de vragenlijst geeft aan of er bij u wel of geen verhoogd risico is op een slaapstoornis.

Geef aan wat op u van toepassing is:

1. U snurkt
Maak a.u.b. een keuze

2. Bent regelmatig vermoeid
Maak a.u.b. een keuze

3. Last van apneus  (door partner vastgestelde ademstops tijdens slaap)
Maak a.u.b. een keuze

4. Hoge bloeddruk
Maak a.u.b. een keuze

5. U heeft duidelijk last van overgewicht (BMI= bodymassindex > 35)
Maak a.u.b. een keuze

6. Ouder dan 50 jaar
Maak a.u.b. een keuze

7. Halsomvang is meer dan 40 cm
Maak a.u.b. een keuze

8. U bent een man
Maak a.u.b. een keuze

Uitslag vragenlijst

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang binnen enkele ogenblikken per mail de uitslag op uw ingevulde vragenlijst.

Achternaam
Vul a.u.b. uw achternaam in

Uw e-mailadres
Geef a.u.b. een e-mailadres op

Vink a.u.b. de algemene voorwaarden aan

Uw privacy zal te allen tijde gerespecteerd worden. Dat betekent dat er geheimhouding rust op uw persoonlijke en medische gegevens. Uw gegevens zullen dan ook nooit aan derden verstrekt worden.

Ik wil graag gebeld worden door een KNO-arts als er een substantieel risico bestaat op OSAS:

Uw telefoonnummer (optioneel)
Ongeldige invoer

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

pijn binnenkant knie

pijn binnenkant knie 12 dec 2009 14:16 #1

• Danielle
Hoi!

Ongeveer 7 weken geleden heb ik vliegles met de scooter gehad
Ik had groen licht & voorrang, maar een fietser dacht ik ga maar door rood en tegen het verkeer in.. dus ja je raad het al
ik knal er bovenop.

In eerste instantie leek de schade aan mij wel mee te vallen, ik had wel een blauw been dus ik dacht
dat daar de pijn vandaan kwam.

Na een aantal dagen was de pijn nog niet weg en ben ik naar de dokter gegaan, die stelde een foto voor.
Foto gemaakt, was niks byzonders op te zien.
Dus dan maar een MRI, hier was ook niks op te zien.

Nu had de dokter fysio aangeraden, gedaan 6x.. hielp niks en de fysio wist het ook niet meer.
Nu leef ik op 2/4 ibubrofen 600 mg per dag en heb nog veel pijn!

ik heb dus echt flink pijn aan de binnenkant van mn linkerknie (de kant die dus gelijk staat aan je rechterknie )
Korte stukken lopen gaat prima, maar bij lange stukken kan ik niet zonder krukken (hee dit rijmt haha..)
Ook voelt het af en toe alsof er een flinke druk op mn knie staat, ik beweeg mn been dan een paar keer op en neer en dan hoor je KRAK en dit doet me toch pijn.

Ik werk nu al 7 weken niet, werk in een verzorgingstehuis, kan hierdoor niet ergonimsch werken en tsja met krukken mensen verzorgen gaat natuurlijk ook niet.

AS dinsdag moet ik dus naar de bedrijfsarts en donderdag ga ik eindelijk naar de Orthopeed!

Maargoed.. herkent iemand dit?
Ik ben het onderhand wel erg beu aan het worden!!

Re:pijn binnenkant knie 13 dec 2009 01:33 #2

• Vera
Op een MRI zijn beschadigingen aan het kraakbeen niet goed te beoordelen. Met een MRI is gebleken dat de menisci en de kniebanden onbeschadigd zijn. De klachten lijken dus te wijzen in de richting van het kraakbeen.

Re:pijn binnenkant knie 13 dec 2009 01:37 #3

• Anoniem
Gescheurd kraakbeen of gescheurde meniscus
www.dokter.nl/index.php/Spieren-pezen-bo...heurde-meniscus.html

Re:pijn binnenkant knie 13 dec 2009 09:53 #4

• Danielle
Op het blaadje waar uitslag van de MRI op staat, staat: kraakbeen lijkt intact.. erg raar dan..

Re:pijn binnenkant knie 14 dec 2009 01:26 #5

• Anoniem
Meer berichten over pijn aan de binnenkant van de knie:
www.dokter.nl/index.php/Content/uw-zoekr...nkant&sa=Zoeken#1428

Re:pijn binnenkant knie 31 jan 2010 16:39 #6

• Anoniem
Laatst bewerkt: 07 sep 2010 15:04 door .

Re:pijn binnenkant knie 17 dec 2010 22:36 #7

• Anoniem

Re:pijn binnenkant knie 31 mrt 2011 13:19 #8

• lisa
ik heb precies de zelfde klachten.. ook een ongeluk gehad met mijn scooter en de binnenkant van mijn knie was helemaal dik en blauw/paars op foto's en mri ook niets te zien, weet jij al wat er bij jou aan de hand was want de doktoren weten het oo niet meer bij mij..
groetjes Lisa

Re:pijn binnenkant knie 01 apr 2011 13:32 #9

Hoelang is het gelden dat je een ongeluk hebt gehad? En hoe gaat het nu met jouw knie?
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op