Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Waarheen met pijnlijke knie?

Waarheen met pijnlijke knie? 23 okt 2006 22:15 #1

• Peters
Hallo,
Heb nu een aantal maanden last van mijn knie, een stekende pijn (zenuwpijn) precies onder mijn knieschijf echt in het midden.
Heb alles al geprobeerd,rust,juist de bovenbeenspieren aansterken,glucosamine maar niks helft tot nu toe.
Nu denk ik zelf dat een fysiotherapeut niet helpt omdat die ook versterkende oefeningen doet en ik zelf al fanatiek sport, wat denken jullie?
Kan een fysio wel zeker er iets aan doen of moet ik naar een orthopeed? Alvast bedankt.

Zenuw pijn inder de knie schijf 23 nov 2006 21:55 #2

• Joost
Het lijkt dat ik hetzelfde als jij hebt. Stekende pijn scheuten die elkaar gedurende enkele seconden opvolgen. Van de week had ik ze 's nachts om het kwartier en ben dus de volgende dag naar de docter gegaan. Deze heeft mij nu een verwijzing gegeven om een foto te laten maken om te kijken of er een Ossale afwijking is dit is Bot-afwijking. Ik loop gemiddels 15 KM per week hard en ben 42. Herken jij dit probleem. Geheel onverwachts moet ik naar mijn knie grijpen omdat ik dan geheel onverwachts die pijn krijg

Waarheen met pijnlijke knie? 26 nov 2013 21:53 #3

• Anoniem
Hallo, ik heb ook al een paar maanden steken aan mn knie ik ben maandag naar de dokter geweest en ben door verwezen naar het ziekenhuis om foto's te laten maken en ik krijg morgen de uitslag ik ben nog iemand btein de puberteit en zit op voetbal dit mn bovenbeen spieren zijn aardig strerk maar niks helpt.

Waarheen met pijnlijke knie? 26 nov 2013 23:43 #4

• Tandor1
Als je de uitslag hebt, laat dan even wat weten. Ben wel benieuwd wat er uit gaat komen.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op