Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Antwoord discussie: zere voet na val van trap

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een medisch consult.
Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!
Onderwerp
Forumcode
Bericht
Vergroot /  Verklein
Bijlagen

Discussiegeschiedenis van : zere voet na val van trap

Toon max. de laatste 7 berichten - (Laatste bericht eerst)
09 okt 2006 02:32 #

Anoniem

's Profielfoto

Voor de zekerheid toch maar een foto laten maken lijkt mij.
07 okt 2006 13:49 #

Anoniem

's Profielfoto

de reden dat ik vertel wat er pijn doet, is dat iemand dan een duidelijker beeld kan krijgen van wat mij zeer doet en mij beter advies kan geven...natuurlijk doet van de trap vallen zeer. Wat dat betreft vind ik je reactie een beetje raar.

Nog bedankt voor je tip, ik zal iemand er op uit sturen om het voor me te halen en ik zal het eens proberen.
07 okt 2006 12:27 #

Anoniem

's Profielfoto

Wat denk je zelf ?
Je valt van de trap en dat doet pijn......... O..O...O.........wat bijzonder.
Om het genezingsproces te versnellen kan je Arnicazalf erop smeren (alleen op een onbeschadigde huid) en Arnica D6 innemen.
06 okt 2006 23:06 #

Anoniem

's Profielfoto

Vandaag ben ik van de trap gevallen. Hierbij sleepte mijn ene been achter mij aan. Mijn voet is dan ook aan de boevenkant behoorlijk geschaafd door de vloerbedekking op de trap.

Nu doet mijn knie heel erg zeer in de knieholte, althans, als ik loop of als ik op wil staan (dus zodra er druk op de knie komt). Mijn voet doet ook heel erg zeer als ik, bijvoorbeeld net als nu achter de computer, er geen druk op zet. ik kan er wel op staan en strompelen, maar het voelt niet lekker om maar een understatement te gebruiken. Mijn enkel doet aan de voorkant erg zeer en die pijn trekt door naar de voorkant (bovenop) van mijn voet. Ook onder in de holte van mijn voet, waarmee mijn glijpartij is begonnen doet zeer.

Ik kan de trap redelijk normaal oplopen (gebruik alleen de leuning wat meer om mezelf op te trekken en mijn voet te ontlasten), maar de trap af doet heel erg zeer. Het beste gaat het als ik eerst mijn 'goede' voet op de trede zet en dan mijn zere voet op dezelfde tree.

Na dit lange verhaal een korte vraag: wat zou er mis kunnen zijn met mijn voet en hoelang zou dat nog pijn kunnen doen? (En natuurlijk: wat kan ik er eventueel aan doen om de pijn te verzachten) Ik heb momenteel een drukte tijd ivm mijn studie, maar door de pijn in mijn voet kan ik me niet goed concentreren op de stof.

Oh ja, normaal kun je je voet redelijk schuin houden (voeten gekruisd onder de stoel, laat maar zeggen, maar dat red ik dus niet met mijn zere voet en knie). Ik hoop jullie voldoende informatie te hebben gegeven voor een goed advies. Alvast bedankt!

Vind Dokter op