Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

verdikking

verdikking 27 mei 2006 15:39 #1

• ano
hee ik heb nu al sinds woensdag onderin het midden van mij borstbeen net onder de ribben zeg maar een verdikking...ik weet niet wat het is...doet ook geen pijn...het lijkt op een opgezette spier ofzo...maar dat weet ik niet zeker..ik ben bang dat het mischien wel kanker ofzo kan zijn..want ikhebook al last van angstaanvallen..dus ik weet het alemaal ff niet..ikga volgende week naarde dokter als het dannog nieover is maar heeft iemand mischien idee van wat het mischeinzou kune zijn??

alvast bedankt!

28 mei 2006 22:07 #2

• ano
niemand een idee? want hij zit er nog steeds..
nog steeds evne groot en vorm
en ook nog steeds geen pijn

???

20 jun 2006 20:13 #3

• patrick
Ben benieuwd wat je dokter heeft gezegd. Ik heb sinds vorige week vergelijkbare klachten. Daarbij ook het gevoel van een brok in de keel. Verder heb ik geen pijn, kan ik alles eten.

29 mei 2007 14:26 #4

• bart
sind lange tijd een verdikking van de spier midden borstbeen tot navel, bij crunchen ligt er een bult op, volgens arts ( 3x na laten kijken) is het de buikspier.
2 weken geleden echo laten maken van lever, bovenbuik, en spier niks afwijkends te zien.
tevens snel een vol gevoel tijdens het eten, geen flauw idee

verdikking 03 jun 2007 19:17 #5

• Anoniem
misschien een hernia diafragmatica(breukje in het middenrif).

Re:verdikking 18 jun 2008 00:08 #6

• Ik
Zoiets heb ik ook en het voelt als een spier.
Het is alleen zo opgezet..
Echt raar, ga binnenkort er weer voor naar de dokter om het nog een keer te checken.
Hij gaf aan zonder enige test dat dit een spier is.

Hierboven wordt een bepaalde Hernia aangegeven, maar heb totaal geen last van ademhalingsproblemen. Had vroeger wel asma en overheen gegroeid door veel te voetballen denk ik. Van me rug totaal geen last gehad. De laatste 2 jaar is me rug wel veel gespierder geworden, omdat ik best veel fitness.

Het lijkt me dat je toch wat aan je rug moet voelen nazoveel tijd na je geboorte als het dat moet zijn?

Re:verdikking 12 jul 2013 15:57 #7

• H
Ik heb sinds enige tijd een soort bult,verdikking op de plaats borstbeen en de aanhechting van sleutelbeen.
Het is net of er een kussentje op ligt, doet ook geen pijn.
Na een echo en rontgenonderzoek is hier uit gekomen dat het een verdikking is in het gewricht.
Mijn arts vraagt een consult aan bij de reumatoloog.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op