Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Spier kloppingen

Spier kloppingen 23 jun 2004 08:37 #1

• Someone
Ik heb sinds de laatste tijd last van spierkloppingen. ik weet niet precies wat het is maar dan gaat een bepaald spiertje af en toe bewegen, kloppen. dit is best irritant en ik heb het nu al op verschillende plekken gehad. wat is het precies en wat kan ik er tegen doen?

alvast bedankt

Re: Spier kloppingen 13 apr 2005 09:56 #2

• bert
Ook ik heb al 6 jaar last van spier kloppingen over mijn hele lichaam. ook vermoeidheid is een probleem. het is al van alles geweest maar ze kunnen het niet vinden. het is nu al een heel stuk minder maar weg is het nog niet.
Laatst bewerkt: 12 jun 2011 10:34 door Anoniem1.

Re:Spier kloppingen 29 mrt 2011 15:45 #3

• Simon
Ik heb daar ook last van sinds een paar dagen. op één dezelfde plek.
Moet je daarmee dan naar de dokter gaan??

Re:Spier kloppingen 29 mrt 2011 20:48 #4

• Sandor
Op welke plek heb je dit Simon? Veel mensen hebben dit boven hun oog, of op een andere plek waarvan de spieren vermoeid zijn. wat ik wil zeggen is dat deze klachten meestal worden veroorzaakt door vermoeidheid. Een warm bad lost vaak al veel problemen op. Meestal verdwijnen de klachten vanzelf als je weer wat uitgerust bent.

Re:Spier kloppingen 29 mrt 2011 20:50 #5

• Anoniem

Re:Spier kloppingen 11 jun 2011 23:08 #6

ik denk zelf dat het gewoon kloppingen zijn die betekenen dat de spieren aan het 'groeien' zijn, mn pa zei dat tenminste (ik had t vroeger om de zoveel tijd..)

Re:Spier kloppingen 22 jul 2014 02:17 #7

• Anoniem
Ik ben 14 jaar en ook ik heb dat. Soms in mijn been, mijn arm, mijn schouder of mijn bi, enz. Ik davht eerst iets met aderen? Maar spierkloppingen klinkt ook heel logisch
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op