opgezette kliertjes in lies

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

ik heb een jaar geleden onveilige sex gehad
    en heb al lange tijd opgezwollen kliertjes in me lies
    zou dit een soa kunnen zyn?

Reactie

dat heb ik nou ook. Ik wil dat ook weleens weten…

Reactie

Zou wel infectie kunnen zijn ja. Ik weet alleen van HIV dat je dan opgezette klieren krijgt, maar vlgs mij ook andere SOA’s wel hoor. Zou me even laten testen…

Reactie

Het kan wezen dat u onbeust een urine buis infectie heeft , kan meerdere oorzaken hebben onveilg vrij gedrag of vallen op u geslachts deel tijdens sport of een bal hier tegen aan kan dit veroorzaken . gewoon uitsrijkje laten maken . ook clamidia of diverse infecties kunnen dit veroorzaken zonder dat u andere klachten heeft

vriendelijke goet renee

Reactie

hallo…ik heb 0ok een maand geleden opgezetten klieren gehad in me lies ik ben ermee naar de dokter geweest en zij zei dat het een ontsteking van de klier was maar later bleek dat ik herpes genitalis bleek te hebben en dat daardoor de klieren waarschuwen dat er een infectie aanwezig is ik heb er pillen voor gekregen en ben er weer helemaal van genezen.. en het hoeft het dat niet te zijn hoor maar kzou er zoiezo even mee naar de dokter gaan en als je herpes genitalis heb is er niets om je druk om te maken!

Groetjess..

Reactie
Reageer op: opgezette kliertjes in lies
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder