Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
SOA overigen

opgezette kliertjes in lies

opgezette kliertjes in lies 18 aug 2005 19:18 #1

• --
ik heb een jaar geleden onveilige sex gehad
en heb al lange tijd opgezwollen kliertjes in me lies
zou dit een soa kunnen zyn?

25 aug 2005 14:55 #2

• martijn
dat heb ik nou ook. Ik wil dat ook weleens weten...

30 aug 2005 14:17 #3

• mare
Zou wel infectie kunnen zijn ja. Ik weet alleen van HIV dat je dan opgezette klieren krijgt, maar vlgs mij ook andere SOA's wel hoor. Zou me even laten testen...

op gezette kliertjes in lies 19 sep 2006 22:43 #4

• renee
Het kan wezen dat u onbeust een urine buis infectie heeft , kan meerdere oorzaken hebben onveilg vrij gedrag of vallen op u geslachts deel tijdens sport of een bal hier tegen aan kan dit veroorzaken . gewoon uitsrijkje laten maken . ook clamidia of diverse infecties kunnen dit veroorzaken zonder dat u andere klachten heeft

vriendelijke goet renee

opgezette kliertjes antwoord 26 sep 2006 17:22 #5

• Annet
hallo...ik heb 0ok een maand geleden opgezetten klieren gehad in me lies ik ben ermee naar de dokter geweest en zij zei dat het een ontsteking van de klier was maar later bleek dat ik herpes genitalis bleek te hebben en dat daardoor de klieren waarschuwen dat er een infectie aanwezig is ik heb er pillen voor gekregen en ben er weer helemaal van genezen.. en het hoeft het dat niet te zijn hoor maar kzou er zoiezo even mee naar de dokter gaan en als je herpes genitalis heb is er niets om je druk om te maken!

Groetjess..
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op