Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Doe hier de slaaptest!

Heeft u wel eens slaapproblemen of last van snurken, vermoeidheid of concentratieproblemen?
Doe dan onderstaande medisch erkende slaaptest van Dokter.nl, om ernstige gezondheidsproblemen te voorkomen. De uitslag van de vragenlijst geeft aan of er bij u wel of geen verhoogd risico is op een slaapstoornis.

Geef aan wat op u van toepassing is:

1. U snurkt
Maak a.u.b. een keuze

2. Bent regelmatig vermoeid
Maak a.u.b. een keuze

3. Last van apneus  (door partner vastgestelde ademstops tijdens slaap)
Maak a.u.b. een keuze

4. Hoge bloeddruk
Maak a.u.b. een keuze

5. U heeft duidelijk last van overgewicht (BMI= bodymassindex > 35)
Maak a.u.b. een keuze

6. Ouder dan 50 jaar
Maak a.u.b. een keuze

7. Halsomvang is meer dan 40 cm
Maak a.u.b. een keuze

8. U bent een man
Maak a.u.b. een keuze

Uitslag vragenlijst

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang binnen enkele ogenblikken per mail de uitslag op uw ingevulde vragenlijst.

Achternaam
Vul a.u.b. uw achternaam in

Uw e-mailadres
Geef a.u.b. een e-mailadres op

Vink a.u.b. de algemene voorwaarden aan

Uw privacy zal te allen tijde gerespecteerd worden. Dat betekent dat er geheimhouding rust op uw persoonlijke en medische gegevens. Uw gegevens zullen dan ook nooit aan derden verstrekt worden.

Ik wil graag gebeld worden door een KNO-arts als er een substantieel risico bestaat op OSAS:

Uw telefoonnummer (optioneel)
Ongeldige invoer

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
SOA overigen

pijpen zonder condoom

pijpen zonder condoom 20 jul 2003 21:36 #1

• Anoniem
Ik wilde weten als je gepijpt wordt zonder condoom of je dan als man daar ook iets van kan krijgen. Ik denk dan aan een vrouw die je pijpt maar dat zij wel vaker andere mannen pijpt zonder condoom. Ik ben nl. gepijpt door een vrouw zonder condoom maar achteraf blijkt zij wel vaker mannen te pijpen zonder condoom. Zit hier risico voor mij aan vast

bedankt

21 jul 2003 06:14 #2

• Anoniem
Nee, in principe niet. Tenzij je een wondje aan je penis hebt.

06 aug 2003 16:07 #3

• Anoniem
nee hoor

dat is risicoloos zelfs, lijkt me. Speeksel kan immers geen bron zijnn van een besmetting. Je kunt wel via je speeksel een soa " ontvangen" en zelfs die kans is al klein (hiv overleeft speeksel schijnbaar niet)

maar geven gaat niet hoor, of ze moet net op haar tong hebben gebeten en dat haar hele mond vol met bloed zat. (zou kunnen misschien ben je gothic en kick je op bloed :wink: ) Maar anders: geen zorgen! nergens voor nodig!

Re: pijpen zonder condoom 10 aug 2003 19:07 #4

• .......
je kan wel degelijk iets krijgen. wel eens van herpes gehoord?
als zij van die koortsblaasjes in of om haar mond heeft dan krijg je dat op je pik.

14 sep 2005 14:04 #5

• Anoniem
je kunt ook gonorroe krijgen. als iemand ene gonorroe in de keel heeft kan die persoon de gonorroe overdragen op jouw penis!

27 sep 2005 11:19 #6

• Anoniem
Inderdaad!!!!!!!

28 sep 2005 17:42 #7

• Druipertje
Kan het zijn dat je gonorroe oploopt van iemand die vervolgens negatief test met een onderzoek met zo'n staafje in je penis? Reageer dus ook een beetje op die Gonorroe in de keel (waar ik nog nooit van heb gehoord).

Re:pijpen zonder condoom 08 jul 2009 02:37 #8

• Anoniem

Re:pijpen zonder condoom 12 dec 2009 12:49 #9

• Anoniem
De kans om via pijpen HIV op te lopen is heel klein, echter niet helemaal nihil. Je kunt een betrouwbare hiv test doen na 6 weken.

Als er bij orale seks geen sprake is van klaarkomen of menstruatiebloed, is de kans op besmetting met hiv verwaarloosbaar klein. Het speeksel in de mond vermindert de werking van de kleine hoeveelheid hiv in voorvocht of vaginaal vocht.
Laatst bewerkt: 12 dec 2009 17:08 door .

Re:pijpen zonder condoom 06 mrt 2010 21:16 #10

• Pim

Re:pijpen zonder condoom 16 jul 2010 13:19 #11

• Anoniem

Re:pijpen zonder condoom 09 feb 2012 14:24 #12

• Wendy
Je hoeft helemaal geen SOA of hiv te krijgen als je mannen pijpt zonder condooms. Zelf ben ik kerngezond. Al hoewel, je kan dit niet helemaal uitsluiten.

Re:pijpen zonder condoom 22 mei 2012 02:50 #13

• Anoniem
Ik wilde weten of ik besmet kan zijn geraakt
Bij het onveilig gepijpt worden door een vrouw die besmet is met genitale wratten op haar vagina en anus?

Re:pijpen zonder condoom 01 jun 2012 11:09 #14

• Anonymous
Oh dat is wel degelijk niet waar! Zoals chlamydia. Dat kan overgedragen worden door slijmvliezen en die zitten ook zeker in je mond.

Re:pijpen zonder condoom 01 jun 2012 12:02 #15

Zolang je geen vaste relatie hebt, kun je het maar beter met condoom doen.

Re:pijpen zonder condoom 30 okt 2013 17:29 #16

• Anoniem
ik heb al heeeeel vaak onveilige sex gehad met vrouwen doordat ik besneden ben krijg ik niets van ziektes ik laat me ieder jaar cotroleren en heb nog niets van ziektes

pijpen zonder condoom 30 okt 2013 19:27 #17

• Tandor1
ik heb al heeeeel vaak onveilige sex gehad met vrouwen doordat ik besneden ben krijg ik niets van ziektes ik laat me ieder jaar cotroleren en heb nog niets van ziektes

Dan heb je wel heel veel geluk gehad. Een besnijdenis weerhoud geen SOA´s. Dat is in ieder geval zeker.

pijpen zonder condoom 01 mrt 2014 00:52 #18

• Anoniem
Hallo,

Ik heb me laten pijpen maar ook ass-to-mouth gedaan. Loop ik nu risico's.

Hoor graag,

Pieter

pijpen zonder condoom 01 mrt 2014 00:59 #19

Onveilige seks heeft altijd risico's.
Dat geldt voor SOA's maar ook voor een besmetting met bijvoorbeeld de e-coli bacterie bij anilingus ook wel rimmen genoemd.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op