Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
bult op schaamlip (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
SOA overigen

bult op schaamlip

bult op schaamlip 14 mei 2003 15:12 #1

• desiree
ik heb sinds een paar dagen een soort bult op mijn (buitenste) schaamlip. Het lijkt wel een beetje op een puist, maar dan iets groter.
Ik weet niet of het een soa kan zijn, mijn vriend (waar ik nu een half jaar verkering mee heb) was nog maagd, dus dat kan het niet zijn. Met mijn ex-vriend heb ik meerdere malen zonder bescherming gevree?n. Hij heeft v??r mij wel sexuele partners gehad.
Kan dit een soa zijn? iets anders? of heb ik gewoon pech dat zo'n ding een keer d??r ontstaat?
de bult is heel erg gevoelig, ik kan met moeite een strakke broek aan en het lijkt wel alsof er een witte prut in zit. Uitknijpen (zoals bij een puist) wilde niet.
Iemand???

14 mei 2003 21:36 #2

• Untouchable
Hallo, ik begrijp goed dat je je er zorgen over maakt. Misschien is het een goed idee om er naar te laten kijken door je huisarts, maar ik denk niet dat het iets ernstigs is, ik heb zelf ook wel eens een bultje gehad dat ook net op een puist leek, het deed erg veel pijn, laat het gewoon zitten en kom er niet aan dan gaat het vanzelf over. Als je er wel aankomt krijg je er misschien meer.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, succes

14 mei 2003 23:23 #3

• Anoniem
Ontstoken lymfeklier, verlaagde weerstand met een infectie. Niets aan doen, tenzij het erger wordt, dan naar huisarts...

Re:bult op schaamlip 10 jul 2009 15:47 #4

• Anoniem

Re:bult op schaamlip 10 jul 2009 15:50 #5

• Anoniem

Re:bult op schaamlip 10 sep 2009 15:03 #6

• Anoniem

Re:bult op schaamlip 28 dec 2009 00:52 #7

• Anoniem

Re:bult op schaamlip 14 dec 2010 01:44 #8

• anoniem..
dit komt gewoon door dat je ondergoed te strak zit of te strakke broeken niet aan gaan knijpen ofz want dan word de pijn alleen maar erger en hij kan daar door groter worden..
als je er niet mee naar de dokter wil het gaat van zelf weg gwn goed laten rusten.
als je wel naar de dokter wil dan krijg je er een spuit in of ze gaan er in snijden. en dan moet je veel pijnstillers slikken..

succes

Re:bult op schaamlip 18 mei 2012 20:52 #9

• Anoniem
Ik heb op mijn buitenste schaamlip een blauw/paars achtig bultje van ongeveer 1 cm breed, het lijkt op een soort bloedblaar. Ik ben zo bang en ik weet niet wat het is, kan iemand mij misschien informatie geven?

Re:bult op schaamlip 21 mei 2012 11:15 #10

Hallo, een bloedblaartje verdwijnt vanzelf weer.

Re:bult op schaamlip 06 nov 2012 19:56 #11

• anoniem
hoi ik ben een meisje van 14 en heb juist het zelfde er is dus een bult op mijn linker schaamlip en het is super gevoelig en ik denk dat het ook iets erg is ik durf het niet tegen moeder te zeggen wat moet ik nu doen want het doet echt pijn

Re:bult op schaamlip 04 dec 2012 22:43 #12

• Meisje
ik ben best wel jong, pas 15 jaar, en ik heb ook last van een bultje.
uitkrijpen lukt bij mij ook niet.
ik was erg geschrokken, want ik ben nog maagd, dus het is geen soa, maar dan zou ik niet weten wat het is. Naar de dokter gaan durf ik niet, maar ik hoop dat het vanzelf weggaat.

Re:bult op schaamlip 05 dec 2012 10:51 #13

Elk meisje en elke vrouw krijgt wel eens een bultje op haar schaamlippen of schaamheuvel. In de meeste gevallen gaat het om een puistje of ingegroeid haartje na het scheren. En meestal verdwijnen deze bultjes weer gewoon vanzelf.

Re:bult op schaamlip 13 mrt 2013 23:11 #14

• ik
Ik heb wel eens een uitbraak v herpes gehad. De bultjes lijken op puistjes maar dan met een "krater". Enorm veel pijn, zelfs een string is niet te verdragen. Gaat gepaard met veel afscheiding, die een aparte geur kan hebben. Als je medicijnen er voor inneemt is het te verdragen en nemen de hoeveelheid bultjes af. Als je er niets mee doet blijven er bultjes bij komen en is het niet eens mogelijk kleren aan te hebben waardoor ik niet eens naar mijn werk kon. Ga voor de zekerheid bij de arts langs, want je wil echt niet dat het uitbreidt, de pijn is niet te verdragen

Re:bult op schaamlip 13 mrt 2013 23:38 #15

• Nance
Ik heb ook af en toe van die pijnlijke bultjes gehad en zelfs eens een meeeter.Het gaat echter vanzelf over,alhoewel ik ook gebruik maak van bephanteen-zalf,(geen creme)Dit maakt de pijn wat zachter.Misschien het proberen waard!

bult op schaamlip 08 mrt 2014 09:40 #16

• Anoniem
Ik heb ook sinds kort een bult..
Maar ik ben pas 13 en nog maagd.
Dus ik ben niet bang dat het een soa is maar ik ben er niet zeker van.
Het lijkt net op een soort puist en hij is heel groot.
Wat kan ik hieraan doen?

bult op schaamlip 08 mrt 2014 22:26 #17

Je kunt proberen de puist uit te drukken. Als dat niet lukt en je hebt er veel last van ga dan even naar de huisarts.

bult op schaamlip 17 apr 2014 21:46 #18

• Anoniem
Hoi ik ben een meisje en was aan het douchen ik waste mijn geslachtsdeel en voelde opeens een bultje ongeveer iets groter dan een puist ik durf het niet te vertellen tegen me oma of moeder

bult op schaamlip 17 apr 2014 22:13 #19

Hoe ziet het bultje er uit?
Moderators: Cheers, Tandor

Vergelijkbare discussies

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op