Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Antwoord discussie: geen zin in sex

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een medisch consult.
Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!
Onderwerp
Forumcode
Bericht
Vergroot /  Verklein
Bijlagen

Discussiegeschiedenis van : geen zin in sex

Toon max. de laatste 7 berichten - (Laatste bericht eerst)
11 sep 2014 12:43 #

Anoniem

's Profielfoto

Aan de verbitterde vrouw die zegt dat vrouwen door o.a. hormonale veranderingen geen meer hebben in sex, en dat wij mannen dat moeten begrijpen en dat er meer is in de relatie,.. zeg ik..

er is meer,.. maar als je man gewoon nog wel zin heeft, hoeveel moeite is het dan om voor een vrouw die van haar man houdt haar handen of mond te gebruiken? Of als ze dat lastig vindt, wat voor je man vast ook een teleurstelling moet zijn, dan zijn er altijd nog glijmiddelen.

By te way.. het feit dat je man opgewonden wordt van je en zin in je heeft moet een compliment zijn en,.. het is ook een hormonale kwestie. De mannelijke hormonen zijn niet minder dan de vrouwelijke.

Liefde is elkaar tegemoet komen. Het moet niet zo zijn dat als verbitterde vrouw zegt geen zin te hebben, de andere helft van het koppel maar niets moet krijgen.
Nee zeggen zou dan altijd sterker zijn dan Ja, en Nee is een redelijk negatief woord. Dus de nee-zegger is dan altijd de baas.
Voor je het weet zegt je man nee tegen dingen die jij zo graag wilt of gewoon nee tegen jou als partner.
11 sep 2014 12:35 #

Anoniem

's Profielfoto

Aan de jonge vrouw van 46,...
Als je gelukkig bent met je man, en het gaat enkel om de lichamelijke behoefte, kan je dan buitenshuis iets ondernemen?
Ik snap dat je wellicht tegen bedriegen bent, maar je kan het een keer laten vallen dat als hij het niet belangrijk vindt, het voor jou wel een noodzaak is.
Wellicht een korte vakantie, alleen, naar een andere stad inlassen voor jezelf?
Als je denkt dat van 'bedriegen' uiteindelijke een scheiding zal komen, dan denk ik dat je het mis hebt, want als hij van je houdt, dan blijft hij bij je en doet wellicht moeite. Scheiden omdat je geen sex hebt gaat je misschien toch weer naar zijn gezelschap doen verlangen.
Als je emotie er even buiten probeert te houden is een keer buiten de deur 'eten' met het risico dat je niet begrepen wordt toch nog beter dan de man waar je van houdt de rug toekeren.
IMHO

Aan de 'Anonieme vrouw'die niet goed wordt van de reacties van mannen zeg ik, ik ben uiteindelijk gescheiden na jaren proberen om met minder sex te leven. Dat werkt gewoon niet. Een relatie bestaat inderdaad uit meer dan sex. Die bestaat uit liefde, passie en het delen van elkaars leven. Daar horen alle behoeftes bij. Dus als de vrouw graag met je gaat wandelen in de stad, dan ga je gewoon mee en probeer je daar van het beste te maken, zonder te jammeren. Als ze wil dat je meegaat naar die vreselijke vrienden van haar, dan ga je mee en probeert je verveling niet je stemming te laten verpesten. Want als ze slim genoeg is, weet ze waardoor zij die brede glimlach op onze gezichten kan terugbrengen.
En weet ze dat niet, dan is ze mogelijk iets teveel met haar 'ding' bezig.
08 sep 2014 00:09 #

Anoniem

's Profielfoto

Ik ben een jonge vrouw van 46 en ik begrijp de pijn en verdriet maar al te goed! Ik ben aan het einde van mijn Latijn en heb vanaf maart geen sex meer gehad met mijn man. Hij vind sex al jaren niet belangrijk en ik wil iedere dag wel.
Hij is erg behulpzaam in en om huis en een gezelligs man verder. En hij weet dat als hij dat ook in laat kakken ik de stekker er uit trek.
Al zit ik er steeds meer aan te denken om te gaan scheiden ook al is dat ellendig ivm huis verkoop en alle sjit die daar bij komt. Want verder hebben we het echt goed, maar met 2 keer per jaar sex ben ik echt dood en dood ongelukkig en het vreet aan mij.
Sterkte iedereen xxx
27 mei 2014 00:29 #

Anoniem

's Profielfoto

bah, ik word als vrouw gewoon niet goed van alle reacties hier van de mannen, alsof we alleen maar goed zijn als vrouw zolang de beentjes maar paar keer per week uit elkaar gaan voor ze!
Alsof een relatie niet uit meer bestaat dan alleen uit seks, en dat als een vrouw geen seks of weinig sexbehoefte heeft maar een vrijbrief moet zijn om vreemd te gaan of echtscheiding aan te vragen, waar meestal de kinderen ook nog eens de dupe van worden, alleen door de onbeheersbare sexdrang van mannen !!
WOrd misselijk van die reacties hier over dit onderwerp, alsof je als vrouw maar altijd zin in seks moet hebben, en zo niet dan is je huwelijk over, of gaat je man vreemd.Wil niet weten hoeveel vrouwen er tegen hun zin in het toch maar doen om een echtscheiding of ruzie te besparen om hun kinderen toch nog in een gezin groot te kunnen brengen.
Alleen al door die druk die door mannen hiermee op je gelegd word verdwijnt je libido als sneeuw voor de zon! Dan heb ik het nog niet eens over vrouwen in de overgang die door hormoonveranderingen absoluut geen zin in seks meer kunnen hebben, of door het verwijderen van eierstokken ( ja mannen, dit is een vrouwelijke castratie !) geen zin in seks meer KUNNEN hebben ! dus dan maar gaan scheiden of vreemdgaan! Bah dacht dat liefde voor elkaar meer betekende als alleen aan je eigen bevrediging te kunnen denken.
07 sep 2013 00:17 #

Anoniem

's Profielfoto

Eet eens buiten de deur.
18 feb 2013 17:26 #

jeetje

's Profielfoto

misschien komt hij te snel en minder heftig, ik zou een wat penisringen proberen, meer gevoel en het duurt langer, verder moet je hem vertellen als hij merkt dat je iets begint te voelen exact het zelfde moet blijven doen. veel mannen denken dat als de vrouw wat begint te voelen dat ze sneller moet gaan maar dat werkt juist tegen
26 jan 2013 20:36 #

meedenker

's Profielfoto

Sex is een primaire levensbehoefte. Zoek iemand die het met je deelt, en vraag je vrouw daar begrip voor op te brengen. Je laat je toch ook niet verbieden om te eten wanneer je trek hebt? Iemand die geen libido heeft moet een ander niet smoren; dat is zeer egoïstisch. Veel vrouwen eisen trouw van een man zonder zich af te vragen welke behoefte ze hem ontnemen.

Vind Dokter op