Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

veel pijn aan clitoris

veel pijn aan clitoris 19 mrt 2008 15:36 #1

• m
Ik heb een zeer pijnlijke, opgezwollen clitoris. Dit heb ik sinds een paar dagen, maar vandaag het ergst. Hij is ook opgezwollen en wat roder dan normaal...

Ik ben gisteren naar de huisarts geweest, maar er was niks aan de hand en het is waarschijnlijk geïrriteerd.

Maar vandaag doet het zo'n pijn, bij alles doet mijn clitoris zeer. Zitten/staan/lopen.

Iemand dit ook gehad of tips/ideeën??
Laatst bewerkt: 09 aug 2011 17:31 door Anoniem1.

Re:idee! 16 aug 2008 20:05 #2

• anoniem
Heb laatste dagen ook wel vaak is wat pijnlijke clitoris,ik vraag me wel af ook of het kan zijn van te veel te masturberen?
Masturbeer laatste dagen wel veel en altijd wel clitoraal,mijn clitoris is ook wel meer rood van kleur heb ik al wel gezien...
Wie van meisjes,vrouwen heeft ook dat probleempje wel?

Re:idee! 10 sep 2008 03:09 #3

• meid 32
hebben jullie een grote klit of zo ?
dat jullie er zo pijn aan hebben want als die klein is hangt die niet buiten je schaam lippen en heb je ook geen niet zo last van of pijn ik nooit heb daar nooit last van

Re:veel pijn aan clitoris 15 sep 2008 20:00 #4

• anoniem
ik had drie dagen last van een opgezwollen en pijnlijke clitoris, blijkt dat er een groot abces onder zit...

Re:veel pijn aan clitoris 26 okt 2008 13:51 #5

• cupje
Heb ook wel vaak een pijnlijke en meer een geèriteerde clitoris,heb zelf maar een vrij klein voorhuidje dat je clitoris moet afschermen vandaar dat mijn clitoris vaak bloot is en tussen mijn schaamlippen uitkomt..Heb ook vaak een eriterend gevoel aan clitoris van vrijving van mijn slipje er tegenaan en vaak ook een gezwollen clitoris en rood van kleur wel.