Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

help !! mijn vriendin wil bijna geen sex en inimiteit meer

help !! mijn vriendin wil bijna geen sex en inimiteit meer 30 jun 2007 01:00 #1

• marco
Hallo allemaal, ik ben Marco en ik woon samen met mijn dochtertje van 1,5 en lieve vriendin. Sinds de bevalling van mijn dochtertje hebben we bijna nooit meer seks en intimiteit in de vorm van kussen, knuffelen, tegen mij aan kruipen en meer. Ook praten gaat niet want als ik hier over begin, staat ze meteen op haar achterste benen. Ik heb met de seks tot na een jaar na de bevalling gewacht en maalde er niet erg om want we waren druk met mijn dochtertje.

De laatste tijd krijg ik steeds meer behoefte aan seks en genegenheid met mijn vriendin maar ze heeft bijna nooit zin. We vrijen, als ik het al voor elkaar krijg, hoogstens 1 keer in de 1 a 2 maanden maar ik heb daar zeker niet genoeg aan. Met seks bedoel ik niet alleen vrijen maar ook liefkozen en van elkaar genieten. Ik probeer hier regelmatig over te praten maar meestal is ze meteen gepikeerd of negeert ze mij totaal. Soms scheldt ze mij de huid vol. Ik word hier knetter gek van. Ik twijfel ook erg aan mezelf en zeker de laatste tijd.

Mijn vriendin verricht sinds kort werk via een internet camera. We hebben het financieel niet zo breed en zij zegt dat dit de enige reden is dat ze dit werk doet. Ik heb een paar keer stiekem mee gekeken en de laatste keer was ik echt overtuigd dat ze het zeker niet alleen voor het geld doet. Dat zag ik in haar ogen. Ze is de laatste tijd alleen maar met seks bezig waardoor ik ook nog eens extra gestimuleerd word. Na die laatste keer had ik gehoopt dat ze nu eindelijk weer eens wilde vrijen want ik wist zeker dat ze opgewonden was, maar mijn toenadering mondde uit in een enorme ruzie. Ze riep zelfs dat ze wilde verhuizen en dat ze niet meer met mij wilt zijn.

Ik snap er helemaal geen biet meer van. Het liefst zou ik naar een relatie/seks therapeut of iets dergelijks gaan maar ik durf het haar niet meer te vragen. Volgens mijn vriendin ben ik kinderachtig en jaloers en onredelijk. Ik vind dit alles erg oneerlijk en ga er kapot aan. Het vreet me gewoon op.

HELP wie heeft er tips, wellicht hetzelfde meegemaakt of wie heeft gewoon een mening?

Groeten, een liefhebbende vader en vriend.
Laatst bewerkt: 13 sep 2011 14:08 door Anoniem1.

Help !! mijn vriendin wil bijna geen sex en inimiteit meer 30 jun 2007 10:36 #2

• Lola
Hoi Marco, echt rot voor je dat het nu zo moet gaan. En dat je er zo onzeker van wordt, kan ik me goed voorstellen. Je hoort wel vaker dat vrouwen na een bevalling geruime tijd geen behoefte hebben aan seks. Dit kan door een moeilijke bevalling komen, het wennen aan je nieuwe rol als ouders of de vermoeidheid. Noem het maar op.

Alleen vind ik uit jouw verhaal blijken dat jouw vriendin wel degelijk behoefte heeft aan seks. Toch typisch dat ze dat dan wel wil voor de neus van anderen maar niet met haar eigen partner. Geld verdienen kun je namelijk op vele manieren. Lastig dat ze er niet voor open staat om er met jou over te praten.

Misschien zit het probleem wel dieper en moet je een eventuele oorzaak meer zoeken in jullie relatie en niet zozeer op gebied van seks. Misschien is het feit dat jullie geen of weinig seks hebben wel een uiting van dat er iets niet goed zit in de relatie. Misschien is het dan ook een idee om te werken aan je relatie, begin bijvoorbeeld met praten over de kleine dingetjes, zonder daar meteen seks bij te bespreken. Dit stoot haar blijkbaar af. Het zit hem vaak in de communicatie.

Hoe dan ook, ik hoop dat je hier iets mee kan, maar dat webcam gebeuren blijft een raar verhaal. Succes!
Laatst bewerkt: 13 sep 2011 09:35 door Anoniem1.

Help !! mijn vriendin wil bijna geen sex en inimiteit meer 30 jun 2007 11:33 #3

• Anoniem
Het is duidelijk waar zij de voorkeur aan geeft.
Laatst bewerkt: 13 sep 2011 09:22 door Anoniem1.

Help !! mijn vriendin wil bijna geen sex en inimiteit meer 30 jun 2007 13:13 #4

• Marco
Bedankt Lola, ik wil idd graag aan mijn relatie werken en als ze alleen al een beetje wilt praten en een beetje moeite doet om me te begrijpen ben ik al blij. Het gaat me niet alleen om de seks! Ik vind praten en knuffelen nog veel belangrijker. Heel erg bedankt dat je me begrijpt!
Laatst bewerkt: 13 sep 2011 14:13 door Anoniem1.

Help !! mijn vriendin wil bijna geen sex en inimiteit meer 30 jun 2007 13:47 #5

• maria
Marco, ook zij moet aan jullie relatie mee willen werken. Ik vind het een vreemd verhaal dat ze het alleen voor het geld doet. Je zegt dat ze er duidelijk van geniet en ja, dan heeft ze geen behoefte meer om het met jou ook nog eens te doen. Dit heeft toch niets meer met liefde te maken?

Hoe combineert ze dit met het moederschap, een kind van 1,5 ligt ook niet meer een hele dag in bed!
Laatst bewerkt: 13 sep 2011 14:12 door Anoniem1.

Help !! mijn vriendin wil bijna geen sex en inimiteit meer 30 jun 2007 17:38 #6

• marco
Hoi Maria, als ons dochtertje 's-middags slaapt, gaat mijn vriendin een uurtje werken. Ze zal onze dochter er zeker op geen enkele manier iets van laten merken. Dat weet ik zeker.

Ik houd ongelofelijk veel van mijn meiden en ik heb alle vertrouwen in mijn vriendin. Ze zal me niet zomaar laten barsten en voor vreemdgaan ben ik ook zeker niet bang.
Laatst bewerkt: 13 sep 2011 14:15 door Anoniem1.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op