Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Anale sex tijdens zwangerschap (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Anale sex tijdens zwangerschap

Anale sex tijdens zwangerschap 31 jan 2005 17:22 #1

• Anoniem
Hoi allemaal ik heb even een vraagje mischien bij de verkeerde forum maar mag je anale sex hebben als je zwanger bent ? ik denk soms dat het kwaad kan voor de baby alvast bedankt :oops:

31 jan 2005 19:06 #2

• Anoniem
hoi, nou ik heb er nooit iets over gehoord eigenlijk, ik zelf denk het niet
als het maar niet te hard gaat :wink:

Re: Anale sex tijdens zwangerschap 02 feb 2005 09:20 #3

• Bas
Anonymous schreef :
Hoi allemaal ik heb even een vraagje mischien bij de verkeerde forum maar mag je anale sex hebben als je zwanger bent ? ik denk soms dat het kwaad kan voor de baby alvast bedankt :oops:

Anale sex kan geen kwaad tijdens de zwangerschap...

Het is wel aan te raden om hem eerst schoon te maken voordat je hem weer vaginaal laat binnen treden om invecties te voorkomen.

10 feb 2005 21:28 #4

• Anoniem
aller eerst gefeliciteert met je zwangerschap :D nee volgens mij kan het geen kwaad ik heb tijdens mijn zwangerschap ook gewoon sex gehad je moet natuurlijk niet gaan beesten als je toch onzeker blijft vraag het aan de verloskundige :lol: ik heb het toen ook gewoon gevraagt en ze zij dat het geen kwaadt kon en heb nu een gezonde dochter van 7 jaar je hoeft echt niet bang te zijn voor de baby mits je natuurlijk wel rustig en voorzichtig doet veder veel geluk met de baby groetjes een moeder :lol:

Re:Anale sex tijdens zwangerschap 15 aug 2013 01:54 #5

• anoniem
Anaale sex ksn geen kwaad want daar zit het kindje niet maar wel er voor zorgen dat natuurlijk wel niet te hardt en daarna vagina wel vantevoren je pik wassen
Moderators: Cheers, Tandor

Vergelijkbare discussies

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op