Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
behouden van een erectie na het klaarkomen kan dat? (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

behouden van een erectie na het klaarkomen kan dat?

behouden van een erectie na het klaarkomen kan dat? 15 apr 2005 11:00 #1

• w
Hallo, ik heb een vraag, mijn vriend behoud na het seksen wel eens een stijve penis, kan dat eigenlijk wel?

15 apr 2005 12:27 #2

• Anoniem
ja hoor mijn vriend behoud zijn erectie ook duurt een tijdje voordat het weggaat. enkelt als ik dat zie dat hij hem behoud wil ik weer sex :lol: :lol:

15 apr 2005 12:39 #3

• w
bedankt voor je leuke antwoord. Meerdere reacties zijn zeker welkom! :)

15 apr 2005 13:33 #4

• Anoniem
ja hoor mijn man heeft dat ook en ik moet zeggen dat ik daar geen probleem mee hebt als dat gebeurd.
maar ik heb wel het zelfde probleem als de andere schrijfster als ik het zie krijg ik ook weer zin.

15 apr 2005 14:04 #5

• meissie
een ex van mij had dat ook, mijn huidige vriend heeft dat nooit. ik denk dat je geluk hebt met zo'n vriend! kan je nog wat langer doorgaan :wink:

18 apr 2005 16:10 #6

• Anoniem
mijn vriend heeft dit inderdaad ook. in het begin dacht ik oke klopt dit wel, is ie wel klaargekomen...maar dat is allemaal prima.
Moderators: Cheers, Tandor
BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op