Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Doe hier de slaaptest!

Heeft u wel eens slaapproblemen of last van snurken, vermoeidheid of concentratieproblemen?
Doe dan onderstaande medisch erkende slaaptest van Dokter.nl, om ernstige gezondheidsproblemen te voorkomen. De uitslag van de vragenlijst geeft aan of er bij u wel of geen verhoogd risico is op een slaapstoornis.

Geef aan wat op u van toepassing is:

1. U snurkt
Maak a.u.b. een keuze

2. Bent regelmatig vermoeid
Maak a.u.b. een keuze

3. Last van apneus  (door partner vastgestelde ademstops tijdens slaap)
Maak a.u.b. een keuze

4. Hoge bloeddruk
Maak a.u.b. een keuze

5. U heeft duidelijk last van overgewicht (BMI= bodymassindex > 35)
Maak a.u.b. een keuze

6. Ouder dan 50 jaar
Maak a.u.b. een keuze

7. Halsomvang is meer dan 40 cm
Maak a.u.b. een keuze

8. U bent een man
Maak a.u.b. een keuze

Uitslag vragenlijst

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang binnen enkele ogenblikken per mail de uitslag op uw ingevulde vragenlijst.

Achternaam
Vul a.u.b. uw achternaam in

Uw e-mailadres
Geef a.u.b. een e-mailadres op

Vink a.u.b. de algemene voorwaarden aan

Uw privacy zal te allen tijde gerespecteerd worden. Dat betekent dat er geheimhouding rust op uw persoonlijke en medische gegevens. Uw gegevens zullen dan ook nooit aan derden verstrekt worden.

Ik wil graag gebeld worden door een KNO-arts als er een substantieel risico bestaat op OSAS:

Uw telefoonnummer (optioneel)
Ongeldige invoer

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Psychiatrie overigen

overspannen?

overspannen? 30 nov 2005 15:54 #1

• Anoniem
Hallo,
Ben 25 jaar, heb een drukke baan, en moet de laatste tijd door omstandigheden 6 dagen in de week werkenHeb ook een vrouw en kind, die daar ook nog eens moeite mee hebben, dat begrijp ik volkomen.
(ruzie over ouderschap verlof)

heb de laatste tijd een brandend gevoel in m'n hoofd, alle gedachten draaien maar rond in m'n hoofd.
Heb een lusteloos gevoel. ben het laatste half jaar soms wazig en erg vergeetachtig. Heb echt het gevoel alsof ik me zelf niet meer ben.

30 nov 2005 17:12 #2

• Anoniem
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt en dat je dat weet.
Je lichaam geeft alerm en daar kun je maar beter naar luisteren.

30 nov 2005 21:15 #3

• Anoniem
Het lijkt erop dat je overspannen bent of daar tegenaan zit. Ik weet niet hoe lang je nog 6 dagen per week moet werken, want anders moet je dit toch veranderen. Ook moet je er met je vrouw over praten. Ik snap dat ze het niet leuk vind dat je zo vaak weg bent, maar jij kan er tenslotte ook niets aan doen en daar moet ze begrip voor hebben. Sterkte!

06 dec 2005 11:20 #4

• Anoniem
Bedankt voor jullie reactie
Ben bij de dokter geweest,die gaf het advies om even een time out te nemen zit nu al vier dagen thuis.
Ben erg moe, en kijk tegen de telefoontjes en bezoeken op,
Maar heb alles uitgepraat met m'n vrouw en het gaat echt beter tussen ons,ze heeft zelf ook zo'n periode achter de rug gehad ongeveer een jaar na de geboorte van ons kind. de steun doet me goed.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op