Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Pijn in de onderrug (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Pijn in de onderrug

Pijn in de onderrug 31 aug 2005 16:25 #1

• Marloes
Hallo,

Ik ben een meisje van 19 en ik heb sinds ongeveer 5 weken last van mijn onderrug. Ik heb dat wel vaker, meestal rond de menstruatie dus heb ik er eerst niet zo op gelet maar de afgelopen weken is het steeds erger geworden, ik weet soms niet waar ik het moet zoeken van de pijn. Het is een hele zeurderige pijn over de gehele onderkant van mijn rug, kan niet echt een plek aanwijzen waar het zit, het straalt uit. Ik denk verder wel te weten dat het niet mijn spier is die ik overbelast heb ofzo want je kunt het niet masseren, zelfs niet met een trilplaat en als ik het verwarm heeft het ook geen effect. Verder heb ik qua pijnstillers alles geprobeerd zelfs zeer zware pillen van mijn oma, maar die hebben geen effect. Heeft iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn?

Bedankt!

01 sep 2005 09:16 #2

• SAMANTHA
WAAR STRAALT HET PRECIES NAAR UIT DAN?
EN MEDICIJNEN VAN JE OMA SLIKKEN IS NIET ERG SLIM TOCH?
ALS IK ONGESTELD WORD KRIJG IK OOK LAST VAN MN ONDERRUG

01 sep 2005 21:18 #3

• Marloes
Het straalt als een "band" uit. Ben gisteravond nog naar de dokterspost geweest en die heeft urine onderzocht maar was niks te vinden. Er is waarschijnlijk iets met de gewrichten die tussen de ruggegraad en het bekken zit. Heb nu (schijnbaar) zware andere medicijnen gekregen maar dat helpt ook niet echt, kijk het weekend nog af en dan ga ik terug.

Van dat ik medicatie van mijn oma had werd niks gezegd, het was gewoon wat ik al slikte maar dan hogere dossering.

02 sep 2005 21:05 #4

• Anoniem
Marloes schreef :
Het straalt als een "band" uit. Ben gisteravond nog naar de dokterspost geweest en die heeft urine onderzocht maar was niks te vinden. Er is waarschijnlijk iets met de gewrichten die tussen de ruggegraad en het bekken zit. Heb nu (schijnbaar) zware andere medicijnen gekregen maar dat helpt ook niet echt, kijk het weekend nog af en dan ga ik terug.

Van dat ik medicatie van mijn oma had werd niks gezegd, het was gewoon wat ik al slikte maar dan hogere dossering.

Pijn in onderug 30 mrt 2006 23:36 #5

• JJ
Ik heb ook al jaren last van pijn in me linkeronderug...met soms uitstraling naar de benen maar bij mij heeft dat met de huiding te maken ...doordat ik vaak niet goed sta...gaat de zenuw beklemd ziten en veroorzaakt dat de pijn!
Ik heb hiervoor therapie gehad en dat heeft wel geholpen maar ja soms als je veel gedaan hebt op een dag kan de pijn alsnog soms terug komen!

pijn onderrug 05 apr 2006 13:00 #6

• M
hoi hoi ik heb al heel erg lang pijn aan mijn onderrug ook op een plaats wat je niet kan masseren maar bij mij is dat omdat ik een knikje in mijn ruggengraat heb die is maar heel klein maar hij doet soms behoorlijk pijn en omdat ik iets aan mijn heupen heb en dan als ik bijv getilt heb en soms ook met menstruatie krijg ik hele erge pijn aan mijn hele onderrug

Re:Pijn in de onderrug 10 jul 2009 18:15 #7

• Anoniem
Moderators: Cheers, Tandor

Vind Dokter op