Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Pijn in been

Pijn in been 14 jan 2005 16:43 #1

• Anoniem
Hoi,

Ik heb sinds een paar maanden pijn in mijn rechterbeen. Het betreft voornamelijk mijn knie(schijf) maar de pijn trekt door in het hele been. Het voelt aan als een zeurende pijn (lijkt op groeipijn die je als kind had). Als ik een hele dag zit of een hele dag sta wordt het erger. Ik heb er niet elke dag last van maar wel met veel regelmaat. In mijn linkerbeen heb ik hetzelfde maar in veel minder erge mate. Weet iemand wat het zou kunnen zijn?!?

Zelfde klacht 19 feb 2005 11:30 #2

• Louis van Rietschoten
Ik heb dezelfde klacht. Heb ook pijn in mijn rechterbeen. Vooral tijdens en na het langzitten in een auto. Heb ook het gevoel of er een band om mijn onderbeen (scheenbeen) getrokken zit. Verder een zeurende kiespijn pijn met bij verkeerde bewegingen felle pijn scheuten vanuit mijn lies door mijn hele been. Weet ook in bed niet hoe ik het beste kan liggen om geen pijn te voelen. Wordt er al met al behoorlijk depressief van. Ben meerdere malen met deze klacht bij mijn huisarts geweest. Weet er geen verklaring voor te vinden. Neem maar een asperientje en in beweging blijven is zijn advies. Voel mij daarmee met een kluitje in het riet gestuurd.

22 feb 2005 00:03 #3

• Anoniem
Als ik dit zo lees, vooral bij louis, lijkt het of er een zenuw klem zit.De huisarts heeft neem ik aan u eenvoudige bewegingen laten maken om dingen uit te sluiten?B.v. met gestrekte benen handen naar de grond, plat liggen op rug en been gestrekt optillen. Pijnprikkels testen.
Het is toch te zot voor woorden dat als iemand al langere tijd pijn heeft om diegene met een paracetamolletje weg te sturen?Kijk, als u iedere week bij de huisarts zit met vage klachten, ok?, dan kan ik me er iets bij voorstellen, maar is uw klacht serieus dan moet die ook serieus worden bekeken.
Sterkte!

Re: Zelfde klacht 08 nov 2005 14:13 #4

• rob
Louis van Rietschoten schreef :
Ik heb dezelfde klacht. Heb ook pijn in mijn rechterbeen. Vooral tijdens en na het langzitten in een auto. Heb ook het gevoel of er een band om mijn onderbeen (scheenbeen) getrokken zit. Verder een zeurende kiespijn pijn met bij verkeerde bewegingen felle pijn scheuten vanuit mijn lies door mijn hele been. Weet ook in bed niet hoe ik het beste kan liggen om geen pijn te voelen. Wordt er al met al behoorlijk depressief van. Ben meerdere malen met deze klacht bij mijn huisarts geweest. Weet er geen verklaring voor te vinden. Neem maar een asperientje en in beweging blijven is zijn advies. Voel mij daarmee met een kluitje in het riet gestuurd.

Re: Zelfde klacht 08 nov 2005 14:20 #5

• Anoniem
[][/quote] inderdaad exact hetzelfde alleen in linkerbeen een zeer irritante aanhoudende pijn, lange auto rit is een drama, dan kan ik amper lopen na het uitstappen moet ik helemaal het been weer op gang krijgen , ik heb zittend werk dus ik sta steeds op om het niet te laten verstijven, ik ben nog niet bij de huisarts geweest, wel gebeld, hij zij insmeren met rsl, en een paracetamol. de pijn is varierend altijd bovenin, maar ik voel een irritante zenuw stralings pijn naar beneden, het moeilijke lopen komt vooral bij mijn linker heup vandaan, ik weet niet wat ik hier nou aan moet doen,je wordt er inderdaad depri van,het duurt maar voort, met slapen is het ook niet echt een succes om op mijn linkerzij te liggen, heeft iemand hier een oplossing voor
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op