Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
pijn in kuit (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

pijn in kuit

pijn in kuit 19 feb 2003 18:13 #1

• Diana
Ik heb sinds n week weer last van m'n kuit,ik had er vorig jaar zomer ook last van en toen dacht m'n huisarts aan zweepslag,maar ik ben helemaal niet gevallen ,of gestruikeld ofzo.Je kunt er verder ook helemaal niks aan zien,ik heb 'n beetje 'n moe/zwaar gevoel in m'n onderbeen,en het doet al pijn als ik m'n kuit met m'n hand aan wil raken,ik heb 't gevoel dat 't een zenuwpijn is ,misschien kunt u er meer van zeggen..?
Vr.gr. Diana

19 feb 2003 18:29 #2

• Anoniem
Zit u veel met uw benen over elkaar? Het kan dan nl. zijn dat een zenuw bekneld raakt. Of een bloedvat dat langere tijd geen bloed kan afleveren. Wanneer u rookt kan het een vernauwing van het bloedvat zijn, hierdoor wordt het betreffende weefsel hypoxisch en geeft een benauwd gevoel. Andere oorzaken voor vaatvernauwing zijn vet eten en weinig beweging. Zorg dat u voldoende (flink) in beweging komt. Bij aanhoudende klachten zou ik toch weer contact opnemen met de huisarts. Deze zal zich dan meer moeite betrachten de oorzaak te vinden.
Moderators: Cheers, Tandor

Vind Dokter op