Dokter.nl

Bel met medisch en persoonlijke vragen onze zorgprofessional (geen arts)
Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
 Klik hier voor info en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!!

Anoniem #51 26 mrt 2015 20:19

zoek op google bultjes van fordyce penis. als dat het is is het niet schadelijk.

Anoniem #52 05 jul 2015 21:03

Hoi ik heb als me penis stijf staat sinds pas een keiharde ader er langs lopen , kan ik bij me dokter langs ermee ze is een vrouwelijke arts en kan ik dan me penis in haar bij zijn stijf laten zien met die kwaal mvg r

Tandor #53 05 jul 2015 22:03

• Aanwezig
Alles kan natuurlijk....
Je zou ook foto kunnen maken van de ader als je penis stijf is. dat is misschien iets minder genant....

Hoe oud ben je?
Op zich is zo'n ader niet zo vreemd.

Anoniem #54 21 okt 2015 00:03

Ik heb geen vieze stank maar welke kleine bolletjes op mijn penis en ik wil niet naar de doktor kan het ook zijn dat het zelf voorbij gaat?

Tandor #55 21 okt 2015 00:19

• Aanwezig
Als het bolletjes zijn zoals op bijgaande foto's is er niets aan de hand. Dat zijn plekjes van Fordyce. Een heel normaal verschijnsel. Naarmate je ouder wordt gaan ze ook weer weg.

Anoniem #56 14 nov 2015 14:55

Dankje Emma, voor de antwoorden. Nu voel ik me een stuk gezonder.

En wat maakt het nou uit als je 11-12-13 bent en je hebt nog niet de grootste penis? je hebt nog een lange tijd om te groeien jonge :p

Ik ben 13 en hij is 7cm helemaal slap, maar als die in een erectie is is die 16,5cm dit is namelijk omdat mijn pubertijd al starte op mijn 11ste, niet iedereen kan de grootste hebben :)

Moderators: Tandor
Bel met medisch en persoonlijke vragen onze zorgprofessional (geen arts)
Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m) Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op