Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! (2/2) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!!

Re:Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 05 jul 2013 23:57 #26

• 13 bijna 14
Nee ik ben geen 16, ik bedoel dat als het dan nog niet lukt als je zo oud bent dat je dan pas moet gaan, en ik kan hem wel helemaal naar ahter trekken dat mijn eikel bloot is alleen als ik hem nog verder trek dan zit het nog een beetje vast

Aan emma

Re:Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 05 jul 2013 23:59 #27

• Tandor
Dat beetje vast zitten zal dan aan de onderkant van je eikel zijn. Dat het het toompje. En dat hoort er te zitten.

Google nou zelf een op:
eikel, penislengte, toompje.

Re:Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 06 jul 2013 15:45 #28

Ja, dat is normaal. Dat is je toompje wat je bedoelt?
Lees: nl.wikipedia.org/wiki/Frenulum_praeputii_penis

Emma

Re:Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 06 jul 2013 21:48 #29

• 13 bijna 14
Alleen voel je het als hij groeit?

Re:Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 06 jul 2013 22:14 #30

• Tandor
Het is mogelijk dat je voorhuid op die plek nog niet helemaal los is of dat je toompje iets kort is.
Ga eens naar de huisarts en laat er naar kijken.

Re:Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 08 jul 2013 19:23 #31

Als je toompje te kort is (en dat hebben sommige jongens) kun je dat door de huisarts dmv een simpel knipje laten verhelpen.

Emma

Re:Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 11 aug 2013 07:06 #32

• stuiter
Dat is normaal als ik het zo hoor. Je voorhuid kan je helemaal naar achteren trekken, maar er blijft altijd een gedeelte vast zitten aan de onderkant van je eikel (ook wél toompje genoemd). Dus als je dat bedoeld.... No problemo ;)

Re:Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 11 aug 2013 07:09 #33

• stuiter
Ohhh ik zie nu pas dat er allang gereageerd was... XD

Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 16 dec 2013 23:50 #34

• Anoniem
Hallo ik kan mijn voorhuid niet naar achteren terug trekken

Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 17 dec 2013 00:09 #35

• Tandor1
Het is mogelijk dat je een verkleving van je voorhuid hebt. Ga ermee naar je huisarts. Vaak is het met een door de huisarts voor te schrijven zalf op te lossen.

Re:Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 04 jan 2014 10:52 #36

• Anoniem
Wat nou als je 15 bent en je hebt er een van 18cm?

Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 04 jan 2014 18:06 #37

• Tandor1
Heb jij geboft.

Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 16 feb 2014 15:19 #38

• Anoniem
hallo,

ik ben 15 jaar, maagd en heb fordyce, ik schaam me er een beetje voor dus durf niet de huis arts raad te plegen nog huis tuin keuken trucs om het weg te halen?

alvast bedankt

Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 16 feb 2014 16:09 #39

Je moet er vooral niets aan doen. Het is een heel normaal verschijnsel. Naarmate je ouder wordt gaat ze vanzelf weg of vervagen in ieder geval.

Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 16 feb 2014 18:33 #40

• Anoniem
weet u het zeker?

Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 16 feb 2014 18:35 #41

• Anoniem
ik heb namelijk al 6 maanden een vriendin alleen ik durf gewoon niet vanwege de fordyce...

Bolletjes op mijn penis en onder mijn eikel +stinkende geur HELP!! 16 feb 2014 18:48 #42

Als het de plekjes van fordyce zijn, weet ik dat zeker. Dat is volstrekt normaal en geen enkele reden om je voor te schamen. Als het de plekjes van fordyce zijn dus.
Moderators: Cheers, Tandor
BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op