Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Veel te vaak stijf

Veel te vaak stijf 23 jul 2007 23:14 #1

• ?
Hallo,

Ik heb last van ongewenste erecties, bijvoorbeeld als ik op school zit, en niet aan sex denk dan heb ik opeens een stijve, en dat de hele dag door. Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn piemel niet zo vaak stijf kan krijgen. btw ik ben bi en ik heb op het moment een vriend, en ik sta ook elke morgen op met een stijve. En als we de avond van tevoren sex hebben gehad, en we blijven bij elkaar slapen en ik sta 's morgens vroeg op met een stijve dan vind mijn vriend dat niet fijn, want hij denkt dan dat ik te weinig heb gehad. En ik zit ook op voetbal, en na het voetballen doe ik mij daar douchen, en dan loop ik ook de hele tijd met een stijve rond, terwijl ik dan niet echt opgewonden ben, en naar andere jongens kijk. Kan iemand mij helpen?
Groetjes.
Laatst bewerkt: 02 apr 2012 15:26 door Anoniem1.

stijve 25 jul 2007 19:31 #2

• Anoniem
Ik ben nu 44 en heb het nog steeds. Je komt er dus nooit vanaf.
Laatst bewerkt: 20 apr 2011 09:48 door Anoniem1.

ongewenste erectie 30 jul 2007 15:34 #3

• danny
's morgens sta ik ook bijna altijd op scherp :)
Ik vind het wel plezant eigenlijk
Laatst bewerkt: 20 apr 2011 09:45 door Anoniem1.

Re:Veel te vaak stijf 20 apr 2011 08:53 #4

• ba1989
dat je s'ochtens vaak stijfe krijgt komtt omdat je lul tijdens slaapbewegingen maakt en tegen lakens/onderbroek aan wrijft je kan er voor zorgen dat je minder vaak stijfe krijgt door iets over je penis te doen dat hij niet meer tegen de laken of je onder broek komt. Klint mischien raar ma is echt zo ik had vaak ook last van niet goed kunen slapen door stijfe lul avonds nu doe ik gewoon kleine plastic bak over me lul zo komt hij nergens tegen aan.

Re:Veel te vaak stijf 20 apr 2011 10:39 #5

• Tim
Een plastic bak? ja, dat klinkt inderdaad wel een beetje raar. Maar als jij ermee geholpen bent, dan kan je dat zelf bepalen.

Re:Veel te vaak stijf 20 apr 2011 17:28 #6

• Maurice
Gezond mannen hebben drie tot vijf keer een erectie tijdens het slapen, met name tijdens de REM-slaap. Dit is een normaal verschijnsel.

Re:Veel te vaak stijf 11 nov 2012 12:02 #7

Lees meer vragen en antwoorden over ongewenste erecties:
www.dokter.nl/index.php/Content/uw-zoekr...e+erecties&sa=zoeken

Veel te vaak stijf 14 jan 2014 22:22 #8

• Anoniem
hee hee!

zeer erkenbaar probleem.. ik heb het 24/7 zelfs als ik slaap!
bij mij is het ook een medisch maargoed.. als je alles test is alles medisch.

een stijve komt vaak voor bij mannen die teveel Testosteron toegediend krijgen of aanmaken. gebruik dus oestrogeen, valieriaan. en je bent er vanaf!
of ga langs je huis arts. zodra hij met medicatie je Testosteron gehalte wat lager kan krijgen heb je er stukke minder last van!
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op