penis en ballen scheren

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

Verberg bmi test

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)
    • op 90% van de vragen een antwoord
    • 100% gratis
    • Geen account nodig
    • Anoniem

Ben ik de enige die mijn penis en mijn ballen scheert of zijn er nog meer mannen die dit doen?

Reactie

nee hoor je bent niet de enige ,ik doe het al jaren en ik ken er meer

Reactie

Mijn man scheert zich al jaren en ik zou het niet anders meer willen. Al die stugge haren, bah!

Reactie

Ik scheer mijn ballen ook al jaren. Het voelt veel lekkerder aan.

Reactie

helemaal mee eens! gladde ballen en een kale penis is heerlijk. trouwens op de sportschool heeft 75% de boel kaal geschoren. echt een aanrader!!!

Reactie

Je bent niet de enige. Ik scheer mijn pik al jaren. Mijn pik lijkt er groter door. Met pijpen is het veel fijner.

Reactie

Scheren niet, wel (bij)knippen. Is lekker fris en hygiënisch.

Reactie

Mijn vriendin en ik vinden het leuk elkaar te scheren, lekker ontspannen. Ook vind ze likken fijner als ik geschoren ben. Ik vraag me alleen af of het scheren bovenaan de penis goed is. We zijn bang dat dit stoppels oplevert en dat lijkt mijn vriendin geen pretje.

Reactie

Ik heb me vandaag, grotendeels uit nieuwsgierigheid, zo goed als kaal geschoren : ik heb nog een beetje tussen m’n penis en m’n navel laten staan, maar heb de schacht en balzak wel geschoren !!

Maar nu is m’n vraag : Hoe snel groeit schaamhaar eigenlijk?

Reactie

Wat is eigenlijk de beste manier om het te scheren?

Reactie

Ik scheer mijzelf daar ook al heel wat jaartjes,maarre……het enigste irritante is dat als die zooi weer begint te groeien!!!!!!

Reactie

gewoon elke keer onder de douche scheren. Zal bij de een wat sneller groeien dan bij de ander, net als met baardharen.

Reactie

ik epileer mijn pik en ballen
    deed in het begin pijn maar na 3 keer gaat het nagenoeg pijnloos

Reactie

Ik scheer mijn ballen en rond mijn penis hou ik het kort, dit heb ik altijd al zo gedaan want dit vinden de meeste vrouwen het lekkerste met de sex

Reactie

Ja, wat zou nu de beste manier zijn om te scheren? Dit zou ik ook graag willen weten!

Tondeuse? Scheerapparaat? Handmatig? Scheerschuim? Droog? Tegen de haren in? Met de haargroei mee?

Reactie
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)
Reageer op: penis en ballen scheren

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een medisch consult. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder