Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Bloed uit penis

Bloed uit penis 03 jan 2006 14:32 #1

• Paniekje
Mijn zoon (15-jaar) heeft last gehad van een bloedende penis.

Dit is al 2x 's-nacht gebeurd.
Het is echt veel. Zijn bed, nachtkleding en ondergoed zit dan helemaal onder. Hij vindt het genant dat wij er naar kijken en durft niet naar de dokter te gaan. Hij zegt dat het niet pijn doet en dat hij de voorhuid gewoon naar achter kan schuiven.

Was zou het kunnen zijn? Moet hij wel naar de dokter???

03 jan 2006 14:56 #2

• Mirrie
Hallo,

Ik snap dat het voor een 15 jarige jongen genant is, maar het is natuurlijk niet goed dat er bloed uit zijn penis komt.

Een dokter ziet op een dag wel vaker mensen die zich schamen voor hun klachten, maar een dokter zal altijd normaal reageren....dat is hun plicht!

Ik raad jullie echt aan om een dokter op te zoeken!!!

Succes ermee!

groetjes,
mirrie

03 jan 2006 16:44 #3

• Anoniem
"Waarschijnlijk is z`n toompje gescheurd. De kans dat dit vanzelf heelt is gering. Waarschijnlijk is het ontstaan tijdens het masturberen. Ik kan mij voorstellen dat hij zich ervoor schaamt. Vraag vader het met hem te bespreken en een arts te bezoeken. Deze kan het met een eenvoudige ingreep verhelpen zoadt hij vrolijk verder kan experimenteren met z`n seksualiteit.
Succes moeders.

Re:Bloed uit penis 12 feb 2013 18:55 #4

• Luc
Hoi,
Ik moet af en toe mijn eikel schoonmaken dat deed ik de hele tijd er
Gebeurde niks, maar toen ik vanmorgen keek zat er bloed op.
Wat kan het zijn?
(11 jaar)

Re:Bloed uit penis 12 feb 2013 19:04 #5

• Tandor
Beste Luc,
Als je de voorhuid helemaal naar achteren trekt/schuift, zie je aan de onderkant van je eikel een soort draadje. Dat noemen ze het toompje. Kijk eens of daar een wondje zit.

Overigens, je eikel vooral onder het randje, en eigenlijk je hele penis, moet je iedere dag schoonmaken. Gerwoon iedere dag onder de douche en poetsen dat ding. Zo voorkom je dat je penis een vies luchtje gaat krijgen. Zo kun je ook voorkomen dat dat wittige brokkelige spul zich onder de rand van je eikle verzamelt ( dit noemt men smegma).

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
Groet
Tandor

Re:Bloed uit penis 12 feb 2013 19:09 #6

• Luc
Hoi,
Nee het zit er boven op af en toe komt er bloed uit,
Ik hb het sinds vandaag en het doet pijn.

Luc

Re:Bloed uit penis 12 feb 2013 19:32 #7

• Tandor
Luc,

Het is goed mogelijk dat er een wondje boven op je eikel zit. Het kan een blaartje zijn geweest. Mag ik je vragen of je al masturbeert ( afrukken ) ?

Re:Bloed uit penis 12 feb 2013 20:48 #8

• Luc
Nee dat doe ik niet.

Re:Bloed uit penis 12 feb 2013 21:09 #9

• Tandor
Okay Luc.

Het is mogelijk dat je iets te hard gepoetst hebt en daardoor een blaasje is ontstaan. Op zich is dat niet erg, maar wel vervelend. Het doet zeer en waarschijnlijk nog iets meer als je plast.

Als het na 2 dagen nog niet weg is en er blijft nog bloed uitkomen dan is het toch verstandig om even naar de huisarts te gaan. Hij kan je daarvoor een zalfje voorschrijven.
Maak je niet druk om naar de huisarts te gaan, hij/zij zal dit ongetwijfeld regelmatig zien in de praktijk.

Laat even weten hoe het morgen is.

Groetjes
Tandor.

Re:Bloed uit penis 12 feb 2013 21:41 #10

• Luc
Een vriend van me heeft het ook bOven op zijn eikel wat kan hij hebben? Hij masturbeert.

Re:Bloed uit penis 12 feb 2013 21:53 #11

• Tandor
Om het meer even heel plat te zeggen:
Hij heeft misschien wat hard gerukt! Dat komt meestal voor als je masturbeert en je eikel is droog.
Dat is wel te verhelpen. Een beetje vaseline of gewoon spuug op je eikel.Bij de drogist is er ook speciaal spul voor te krijgen.Glijmiddel. Maar met 11 jaar lijkt me dat nogal raar.

Re:Bloed uit penis 12 feb 2013 21:54 #12

• Tandor
Ik wil dus zeggen: een beetje vaseline of spuug voordat je masturbeert.
Wel je zaakje iedere wassen. Geen spuug gebruiken als je verkouden bent.

Re:Bloed uit penis 13 feb 2013 06:37 #13

• Luc
Hoi,
Het doet geen pijn meer bloed niet maar nog wel een klein rood plekje,

Re:Bloed uit penis 13 feb 2013 11:13 #14

• Tandor
Hey Luc,

Dat is een goed teken. Even een paar dagen voorzichtig met je eikel. Niet te hard poetsen. Alleen wat afspoelen met water.

Groet
Tandor.

Re:Bloed uit penis 13 feb 2013 13:53 #15

In plaats van glijmiddel kun je ook een drupje olijfolie gebruiken.

Re:Bloed uit penis 14 feb 2013 21:55 #16

• Luc
Bedankt voor al deze info !!

Re:Bloed uit penis 19 mei 2013 02:21 #17

• melissa
Hoi
Ik en mijn vriend waren vanochtend
Bezig met voor spel op een daar na wou die
Hem er bij mij in doen maar in eens zie ik zijn gezicht vertrekken ze hele penis zat onder het bloed en was na 2 min op gehouden hij zij dat het erg veel pijn deed ik wil graag weten wat ik hier mee moet
Met vriendelijke groet melissa

Re:Bloed uit penis 19 mei 2013 19:43 #18

• Tandor
Melissa,
Wat hebben jullie aan voorspel gedaan?
Hoe oud zijn jullie?
Is te zien waar een wondje zit?
Heeft je vriend problemen met zijn voorhuid?

Re:Bloed uit penis 20 mei 2013 15:39 #19

Hallo Melissa, is zijn toompje gescheurd?
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op