gezwollen penis

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

Na een tijd genieten wordt de volgende ochtend wakker en schrik van van penis deze is erg gezwollen over zijn gehele lengte en wel 2 keer zo dik geworden. Is dit een tijdelijk verschijnsel van overbelasting of misschien erger inwendige bloeding of infectie?
    Voor degene die hier antwoordt op heeft al harstikke bedankt want ben me echt een beetje rot geschrokken

Reactie
    ”Anonymous” wrote:
    Na een tijd genieten wordt de volgende ochtend wakker en schrik van van penis deze is erg gezwollen over zijn gehele lengte en wel 2 keer zo dik geworden. Is dit een tijdelijk verschijnsel van overbelasting of misschien erger inwendige bloeding of infectie?
    Voor degene die hier antwoordt op heeft al harstikke bedankt want ben me echt een beetje rot geschrokken

Ik heb het vaak hoor en dat al een aantal maanden.
    Heb er verder geen problemen mee en na een dag zakt het weer.
    Je bent zeker intensief bezig geweest maar maak je geen zorgen.
    Ik schrok me toen ook heel erg de eerste keer vooral hoe ik ook groot
    ben gesch. Verder niets aan de hand.

Reactie
Reageer op: gezwollen penis
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder