Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

verschil mannen, meer sperma verder spuiten?

verschil mannen, meer sperma verder spuiten? 18 feb 2006 22:34 #1

• Anoniem
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat de ene man verder spuit dan de andere? En hoe komt het dat de ene man heel erg veel sperma loost en de ander maar een klein beetje?
Laatst bewerkt: 19 sep 2011 14:16 door Anoniem1.

18 feb 2006 22:47 #2

• kwak
De hoeveelheid sperma is afhankelijk van de tijd tussen 2 orgasmes. Je prostaat en zaadblaasjes maken de vloeistof waarin de spermacellen zijn verpakt. Als je vaak klaarkomt zal het aantal ml's minder zijn.
Hoe krachtig de spieren samentrekken zal per man verschillend zijn, maar het ver spuiten is ook afhankelijk hoe je je penis bewerkt. Als je vlak voor je spuit je voorhuid naar achter trekt spuit je een stuk verder.

spuiten 20 feb 2006 13:48 #3

• jean-pierre
Wel de laaste keer dat ik klaarkwam nu 4 dagen terug ,was het erg vloeiend en waterachtig .
Maar dat was wel na 16 dagen onthouding

23 feb 2006 20:17 #4

• Anoniem
16 dagen onthouding is te overdrevend.
Een paar dagen is ruim voldoende.
Als je rookt kan dit ook van invloed zijn.
Soms helpt het om je bilspieren ook te gebruiken..

Antwoord 26 feb 2006 15:55 #5

• Anon
Het antwoord is net zo simpel als: waarom is de ene penis langer dan de andere?
Het is nu eenmaal zo.

Er zijn wel mogelijkheden (wordt beweerd) om verder te kunnen spuiten. Hiervoor kun je je bekkenspier trainen. Als je gaat plassen hou dan je plas eens op tussendoor. De spier die je daarvoor gebruikt kun je trainen. Je kunt de spier dagelijks trainen door hem aan te spannen en te ontspannen. Dit zou ervoor zorgen dat je verder spuit, maar ik heb geen bewijs hiervoor. Op Internet wordt bovenstaande oefening 'kegels' genoemd.

Verder kun je ook 6 uur voordat je gaat mastureren veel water drinken, dit zou ook helpen.

spuiten 24 mrt 2006 14:52 #6

• jongen 14jaar
hey ik ben 14 jaar en spuit helemaal geen sperma trekken vind ik lekker en dan komt
er ook wel sperma maar het lekt alleen een beetje duz ik spuit niet tips heel graag bedankt

24 mrt 2006 15:50 #7

• s.
Ik denk dat het bij jou nog op gang moet komen. (Wat niet wil zeggen dat je nog niet een kindje kan verwekken!)

Ik weet niet hoe lang je al masturbeert....maar ik denk dat het bij jou allemaal nog in ontwikkeling is, zeg maar....

spuiten 14 apr 2006 20:57 #8

• dennis
jonge van 14 jaar gewoon blijven oefen
het komt van zelf het ligt aan jouw lichaam hoe snel die zijn eigen ontwikkelt
mijn mening is blijf rustig oefen vandaag of morgen is plafon nat

IK kom wel klaar maar er is nooit sperma 22 apr 2006 16:22 #9

• rob neven
IK trek mij af.
ik ben wel besneden maar alles gaat goed.
IK vind het heel lekker.
als ik dan een orgasme krijg.
KOmt er helemaal geen sperma.
is dit normaal?
IK ben 14 jaar

23 apr 2006 00:05 #10

• Dr. Ruth
Ja Rob, dat is normaal, je bent nog niet vruchtbaar. Alles op zijn tijd.

penis 23 apr 2006 16:28 #11

• rob neven
Mijn penis is ook maar 9 cm. als hij stijf is.
Is dit ook normaal ?
En ik dacht dat als je 14 bent dat je dan al zeker sperma hebt ?
Vanaf welke leefijd heb je ten laatste sperma?
want ik ben nu al 14 en nog steeds geen sperma.

23 apr 2006 21:29 #12

• Dr. Ruth
Dat sperma kan ieder moment komen hoor, maar k?n ook nog twee jaar duren.
En de lengte, 9 cm. klinkt redelijk, groeit nog een paar centimeter bij, je lichaam is nog lang niet uitgegroeid, dus je penis groeit ook nog.
Dit noemen ze de pubertijd, je bent nog niet volwassen......relax......

Klaarkomen in een sok 08 mei 2006 20:58 #13

• henk
Ja, ik gebruik wel eens een sok als ik niets anders heb om in klaar te komen.
Laatst bewerkt: 22 jul 2011 14:28 door Anoniem1.

Klaarkomen in een sok 08 okt 2007 21:59 #14

• Anoniem
O, dus jij pakt ook wel eens een sok als alternatief!
Ik dacht dat ik de enige was. Niet dus!
Laatst bewerkt: 22 jul 2011 14:29 door Anoniem1.

Re:spuiten 13 mrt 2009 15:24 #15

• Anoniem
ik ben ook 14 jaar

Ik ben begonnen met aftrekken op ongeveer een leeftijd van +- 12 jaar eerst kwam er geen sperma enzo uit, maar ineens na een paar keer voelde het ineens veel lekkerder en begon ik sperma te spuiten, ik trek mezelf nu bijna elke dag af en het is hartstikke lekker, dus gewoon door blijven gaan, probeer gewoon een sex site ofzo erbij en trek je daarbij af dan kom je sneller en misschien beter klaar

Re:spuiten, masturberen kun je leren 13 mrt 2009 16:25 #16

• Klaar Komen
Ik zeg altijd maar zo: masturberen kun je leren.

Re:spuiten, masturberen is leuk 13 mrt 2009 16:39 #17

• Gus
Onderzoek wijst uit dat ruim 90% van de mannen en 2/3 van alle vrouwen masturbeert. Voor alleenstaanden is masturbatie de belangrijkste seksuele activiteit.

Masturbation is leuk en gezond en het is de veiligste vorm van seks.

Als je je zorgen maakt dat je teveel masturbeert, denk dan na over de redenen dat zoveel masturbeert. Doe je aan solo-seks om gezonde redenen: vind je het plezierig, word je er rustig van?

De meeste mannen masturberen met het eenvoudige handwerk, op en neer totdat ze ejaculeren. Je kunt ook eens proberen andere plekken te stimuleren, zoals de testikels, de anus, de prostaat, je dijen of je tepels.

Re:verschil mannen, meer sperma verder spuiten? 16 mrt 2009 20:15 #18

• Nick
Hoi,

Zelf kon ik al klaarkomen vanaf ongeveer mn 9e. Vrij kort daarna kwam er sperma vrij bij het klaarkomen, maar dat was nog niet spuitend maar druipend vanaf mn stijve.
Nu kom ik meestal best ver spuitend en met ongeveer 6-10 schokken.

Re:verschil mannen, meer sperma verder spuiten? 24 feb 2010 15:29 #19

• viking
hoi,ben een jongen van 18 jaar.over het spuitend klaarkomen kan ook een manier zijn om tijdens het trekken het bijna klaarkomen te stoppen en als het gevoel weg ebt dan weer naar bijna hoogte punt werken.doe dit bijna altijd,na ongeveer 5 keer dan laat ik het komen.resultaat is dan 12 tot 13 stralen spuiten.er komt veel en ver ongeveer 1.70m en rond de 12 ml.vriendin heeft dit nog nooit gezien bij andere vriendjes.dus probeer het eens jongens.succes.

Re:verschil mannen, meer sperma verder spuiten? 24 feb 2010 21:38 #20

• Anoniem
Leuk om hier stoere verhalen over te lezen.

De verklaring is echter erg eenvoudig, en als je een beetje natuurkunde begrijpt, makkelijk uit te leggen.

De afstand is afhankelijk van de snelheid. Deze snelheid wordt voornamelijk bepaald door de fysiologische diameter van de plasbuis. het volume is voornamelijk prostaatvocht dat met het sperma wordt ge-ejaculeerd.

Oftewel, mannen met een nauwe plasbuis schieten verder.

Re:reply 04 dec 2010 18:54 #21

• anoniem
Het hangt ook van de mate van opwinding af.
Laatst bewerkt: 05 dec 2010 13:20 door .

Re:verschil mannen, meer sperma verder spuiten? 20 dec 2010 20:40 #22

• Karel de vries
hallo , kunnen jullie mij helpen ?
mijn penis is 14 centimeter stijf , en ik kom heel veel klaar maar het druipt ook een beetje zou maar zeggen , ik ben 17 jaar

Re:verschil mannen, meer sperma verder spuiten? 21 dec 2010 01:25 #23

Waarmee wil je geholpen worden? Wat is jouw vraag precies?

Re:verschil mannen, meer sperma verder spuiten? 22 dec 2010 10:55 #24

De lengte van jouw leeftijd is gemiddeld,je zegt zelf dat je veel masturbeert en daarom spuit je niet zo ver. Probeer het wat minder vaak te doen te doen.
Laatst bewerkt: 22 dec 2010 12:21 door .

? 17 feb 2011 17:10 #25

• anoniem
ik ben 14 en spuit ook niet..
het drupt alleen wat. soms 6-10 min. aan een stuk. en soms steeds opnieuw 5 min. ofso. maar dan komt het nog steeds niet.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op