Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
geirriteerde eikel (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

geirriteerde eikel

geirriteerde eikel 16 mrt 2005 23:16 #1

• jojo
veel last van geirriteerde eikel, penis krimpt dan ook helemaal, als ik er dan veel last van heb en ik ga kijken dan is het net of de eikel is voorzien van een plakkerige filmlaag (ruikt dan ook) en het lijkt wel of er veel kloofjes in zitten, dan was ik het direkt (want anders teveel last). Geeft een ontzettend onbehaaglijk gevoel. Ook heb ik veel last van smegma, moet soms elke dag of om de dag wassen (uiteraard zonder zeep).

Ben al eens bij de arts geweest en heb zalf gekregen (miconazolnitraat)

Wie komt dit bekend voor en heeft een oplossing?

17 mrt 2005 03:05 #2

• Anoniem
je moet je sowieso daar elke dag minimaal 1x wassen, het liefst 2x per dag.
tis schoner voor je zelf, want je plast togh ook minimaal 1x per dag of 2x ;)..

Re:geirriteerde eikel 26 aug 2009 14:01 #3

• me
Nooit zeep gebruiken voor de genitaliën! Als je zeep gebruikt, bescherm dan de binnenkant van de vagina en de slijmvliezen van de eikel. Een pH neutrale zeep is aan te raden.

Re:geirriteerde eikel 14 apr 2011 00:03 #4

Moderators: Cheers, Tandor
BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op