Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Doe hier de slaaptest!

Heeft u wel eens slaapproblemen of last van snurken, vermoeidheid of concentratieproblemen?
Doe dan onderstaande medisch erkende slaaptest van Dokter.nl, om ernstige gezondheidsproblemen te voorkomen. De uitslag van de vragenlijst geeft aan of er bij u wel of geen verhoogd risico is op een slaapstoornis.

Geef aan wat op u van toepassing is:

1. U snurkt
Maak a.u.b. een keuze

2. Bent regelmatig vermoeid
Maak a.u.b. een keuze

3. Last van apneus  (door partner vastgestelde ademstops tijdens slaap)
Maak a.u.b. een keuze

4. Hoge bloeddruk
Maak a.u.b. een keuze

5. U heeft duidelijk last van overgewicht (BMI= bodymassindex > 35)
Maak a.u.b. een keuze

6. Ouder dan 50 jaar
Maak a.u.b. een keuze

7. Halsomvang is meer dan 40 cm
Maak a.u.b. een keuze

8. U bent een man
Maak a.u.b. een keuze

Uitslag vragenlijst

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang binnen enkele ogenblikken per mail de uitslag op uw ingevulde vragenlijst.

Achternaam
Vul a.u.b. uw achternaam in

Uw e-mailadres
Geef a.u.b. een e-mailadres op

Vink a.u.b. de algemene voorwaarden aan

Ja, ik wil bij een substantieel risico op een slaapstoornis, kosteloos gebeld worden door een KNO arts voor een korte diagnose en advies:

Uw telefoonnummer (optioneel)
Ongeldige invoer

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

stand penis in erectiehouding

stand penis in erectiehouding 03 okt 2005 23:37 #1

• Anoniem
Mijn penis staat zowat recht omhoog en haast tegen mijn buik aan als ik een stijve heb. Is dit normaal, het lijkt me niet. Want hoe kun je dan nog met je piemel in de vagina komen als die niet recht vooruit staat?

06 okt 2005 20:12 #2

• Anoniem
Het doet ook gewoon pijn als ik mijn penis dan omlaag druk. Wat moet ik nou?

Re: stand penis in erectiehouding 17 okt 2005 15:48 #3

• Anoniem
Anonymous schreef :
Mijn penis staat zowat recht omhoog en haast tegen mijn buik aan als ik een stijve heb. Is dit normaal, het lijkt me niet. Want hoe kun je dan nog met je piemel in de vagina komen als die niet recht vooruit staat?

Volgens mij staan alle piemels zo als ze goed stijf zijn. Hoe oud ben je eigenlijk dat je dat niet weet. Met de seks is het geen probleem hoor, de vagina loopt namelijk ook schuin omhoog, dus dat komt prima uit.

18 okt 2005 17:05 #4

• Anoniem
en als je het "op zn hondjes"doet dan en ze buigt heel ver voorover?

18 okt 2005 21:27 #5

• Anoniem
Anonymous schreef :
en als je het "op zn hondjes"doet dan en ze buigt heel ver voorover?

Ook dan geen problemen, ik zou zeggen ga het snel eens uitproberen, maar nogmaals hoe oud ben je? Ben ik toch wel benieuwd naar.

25 okt 2005 12:19 #6

• Anoniem
17 jaar he

vraag 10 dec 2005 21:41 #7

• lalalala
Slaap je vaak op je buik snacht?

Re: stand penis in erectiehouding 11 dec 2005 14:55 #8

• Anoniem
Anonymous schreef :

is echt een hele gezonde houding hoor!! Maak je dus geen zorgen

penis 15 dec 2005 14:01 #9

• robert
als hij stijf staat krijg ik last van pijn in me linkerbal

14 feb 2006 14:10 #10

• Anoniem
Heel normaal hoor, heb ik ook! Is ook logisch, anders schuif je hem er toch nooit in!?
Als hij gaat zakken in stijve positie is het juist een probleem, Dat hebben alle oude mannetjes.

23 feb 2006 20:21 #11

• Anoniem
Wees gewoon blij dat je zo'n stijve hebt en als je gaat neuken met een meisje of jongen dan merk je wel of het pijnlijk is.
Bovendien lig je normaal plat als je neukt en dan is alles horizontal!!!
anaal en andere dingen zul je gewoon moet uitproberen...zet hem op!!

Re:stand penis in erectiehouding 21 feb 2013 00:24 #12

• Bjorn
Gast, maak je echt geen zorgen. toen ik jou leeftijd had maakte ik me er ook zorgen om. Ik heb precies het zelfde. Geloof me later heb je er alleen maar voordeel aan. Klinkt lullig maar gewoon veel gebruiken en het komt goed. Hij is stijver dan stijf!! wat wil je nog meer? ;)
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op