Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

witte vlekjes

witte vlekjes 09 jun 2004 16:49 #1

• Anoniem
ik heb sinds een paar jaar last van kleine witte vlekjes op mijn eikel. Waar de eikel overgaat in de voorhuid ontstaan soms hele kleine schilvertjes. De huidarts zegt dat dit komt door veel smegmavorming en heeft aangeraden veel te spoelen met water en vooral niet met zeep. Ik ben echter altijd al heel hygienisch geweest op dit punt. Heb een paar maanden alleen met water gewassen (zonder zeep) maar het probleem blijft.
Wie weet wat dit kan zijn?

Re: witte vlekjes 29 jun 2004 16:13 #2

• Anoniem
ik heb ook witte vlekjes op de rand van mijn eikel weet zelf ook nie hoe ik er af moet komen ik hoop dat iemand dat weet.

Re: witte vlekjes 13 sep 2004 00:27 #3

• Anoniem

heb ik ook last van 02 dec 2004 13:39 #4

• anoniem
hey mensen,

Ik heb daar ook last van. Ik dacht eerst omdat ik me te veel en hard aftrok en ik dacht als ik een tijdje stop gaat het wel weg. Maar dat is niet zo.
Het ziet er als volgt uit:
Witte,droge vlekjes onder de top van de eikel(ik dacht dat het schraale plekken waren) en bij de eikel is er aan de onderkant een kleurverchil
ten opzicht van de rest (iets witter).
Zelf ben ik erg hygienisch en ik maak het elke dag schoon,maar zonder resultaat. Hebben jullie al wat meer infotmatie erover?
Het kan geen soa zijn,omdat ik geen sex met iemand heb gehad.

Ik hoop dat er mensen zijn die ons kunnen helpen.

Groetjes MOi

Re: witte vlekjes 19 dec 2004 11:37 #5

• Anoniem
Wat het ook kan zijn is een schimmelinfectie.
Dit is geen SOA maar te vergelijken met iets als een verkoudheid:
als je bv. ziek bent geweest is je weerstand lager en kan je ineens last krijgen van een kwaaltje als een schimmelinfectie. Het kan ook juist komen doordat je te hygienisch bent...dan wordt de zuurtegraad anders en dan kan zo'n schimmelinfectie de kop opsteken. Het kan ook een combo zijn.

Er is zalf voor. Vraag het eens aan je huisarts want als je er al een paar jaar last van hebt en doet waarvan de dokter zei dat het over zou gaan, dan is het blijkbaar toch niet wat de dokter in eerste instantie dacht.

Succes ermee!

S.

Re: witte vlekjes 23 dec 2004 13:08 #6

• anoniem
Het kan best wel eens zo zijn dat ik te hygiënisch ben,want ik douch wel erg veel. Dus als ik het goed begrijp dan gaat het over, als ik minder douch of moet ik perse het zalfje van de dokter hebben om die witte vlekjes weg te krijgen.

Bedankt voor het antwoord in ieder geval!!
Laatst bewerkt: 05 jul 2011 10:13 door Anoniem1.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op