Elke dag misselijk

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

Verberg bmi test

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • op 90% van de vragen een antwoord
    • 100% gratis
    • Geen account nodig
    • Anoniem

Tja de onderweptitel zegt al genoeg. Ik ben elke dag misselijk, meestal het ergst in de ochtend. Ik ben niet zwanger, dus daar kan het niet door komen. Verder heb ik ook regelmatig een licht gevoel in mijn hoofd. Herkent iemand dit??

Groetjes, Marrie

Reactie

Eet je goed ?
    Slaap je voldoende ?

Reactie

ik ben ook veel misselijk. maar dan meestal in de avond. en snachts. ben ook niet zwanger. en eet en drink ook genoeg……
    gr Mo

Reactie

Jaaaah ik heb hier ook last van, ik ben nu aan het uitzoeken wat het is want iedere dag moet ik min. 2 paracetamol slikken wil ik uberhaupt in slaap vallen…

Reactie

Hoe zit het met je oren?
    Zit er daar soms een prop in: kun je ook erg misselijk van worden

Reactie

heb je ook wat last van je maag? opboeren? maagzuur? lichte maagpijn? van een maagvliesontsteking word je nml ook misselijk. Ook galklachten kunnen misselijkheid geven.

Reactie

Wat kan je doen tegen maagvlies ontsteking en de misselijkheid?

Reactie

even een afspraak maken bij de huisarts

Reactie
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: Elke dag misselijk

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een medisch consult. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder