Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Moe ,misselijk/beroerd, vaak ziek, hoofdpijn, duizelig, koor

Moe ,misselijk/beroerd, vaak ziek, hoofdpijn, duizelig, koor 07 mei 2007 11:29 #1

• Iris
Hoi,

4 jaar geleden had ik vraag last van duizeligheid en moeheid ik ben toen naar de huisarts gegaan hij heeft mijn bloed geprikt op bloedarmoede en er kwam niks uit
Ik ben zo een beetje 3 jaar lang gaan doorsukkelen met duizeiligheid en moeheid en heb nog een paar keer bloed getest maar toen kwam er weer niks uit, mijn huisarts zijn conclusie was "het ligt aan je leeftijd".

Nu wordt het steeds erger ik ben bijv al in 2 maanden 3x ziek geweest soms zelfs meer dan heb ik vaak koorts, ben ik duizelig, moe, geef ik over, beroerd (misselijk) en heb ik erge hoofdpijn.
Ik ben een half jaar geleden naar het ziekenhuis geweest, hier is bloed geprikt en onderzocht voor alles wat ze maar konden onderzoeken en weer...kwam er niks uit.

Ik wordt ook steeds vaker snachts wakker met heftige misselijkheid en kots dan soms wel 5x in een nacht en ben daarna heel tijd ziek.

Ik ben vaker naar de huisarts geweest maar hij blijft maar zeggen dat ik in de puberfase zit, mijn lichaam verandert en dat brengt nadelen met zich mee...maar ik kan me toch niet zo ziek veoelen steeds omdat ik "groei"?

Over mezelf ik ben 16 jaar, sport genoeg, rook niet, drink niet vaak alcohol, ben nergens allergisch voor (zover ik het weet), slik de pil, vrij veilig, eet genoeg (behalve als ik me ziek voel dan eet ik bijna niks), drink zo'n 2 liter per dag en heb af en toe stress ( ivm examenjaar school maar nooit erg lang)

Herkent iemand dit en weet iemand of ik behalve bloedprikken ook andere onderzoeken kan laten doen?

Alvast bedankt,
Iris

07 mei 2007 12:50 #2

• maria