Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Vreemde klachten sinds een week (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Vreemde klachten sinds een week

Vreemde klachten sinds een week 08 apr 2006 13:57 #1

• Lies
Hoi allemaal,

Vorige week woensdag werd ik in een keer niet goed onder de douche, dit ging gepaard met; misselijkheid, duizeligheid en buikpijn. Hierna ben ik meteen in bed gaan liggen en heb ik nergens meer last van gehad tot zondag. Ik voelde me wederom duizelig, had last van mijn nek, slap gevoel in mijn benen, hoofdpijn en een benauwd gevoel. De rest van de week heb ik nog voornamelijk last gehad van moeheid, hoofpijn, duizeligheid, nekpijn en lichte keelpijn. Wie herkent dit of kan mij helpen?

Ik ben nog niet naar de dokter geweest, aangezien ik dacht dat het na een week wel over zou zijn.

Groetjes Lies

09 apr 2006 15:26 #2

• Frodo
Helaas ik herken je klachten niet, maar misschien is het een griep. Maar toch, omdat het zo plotseling op komt zetten kan het misschien ook iets anders zijn. Je kan het nog even afwachten, maar ik zou niet al te lang wachten met naar de HA gaan.

Succes ermee.

Groeten C.
Moderators: Cheers, Tandor

Vind Dokter op