Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Antwoord discussie: balletje in mijn anus

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een medisch consult.
Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!
Onderwerp
Forumcode
Bericht
Vergroot /  Verklein
Bijlagen

Discussiegeschiedenis van : balletje in mijn anus

Toon max. de laatste 7 berichten - (Laatste bericht eerst)
15 feb 2013 14:20 #

Anoniem1

Anoniem1's Profielfoto

Oh, ik heb ooit een langwerpige gum (dikte en lengte van een potlood) in mijn plasbuis gestopt. Heerlijk gevoel en super orgasme gehad maar... het staafje is helemaal in mijn plasbuis geschoven en daarna mijn blaas ingegaan. Ik heb twee dagen geprobeerd het 'er uit' te plassen maar het deed zeer like hell en bránden, niet normaal. Uiteindelijk huilend van de pijn en met het schaamrood op mijn kaken naar de EHBO gegaan. Daar ben ik onder algehele narcose geholpen. De arts heeft enorm veel water in mijn blaas gespoten en via een echo kon ze de gum volgen en uiteindelijk naar buiten krijgen. Hoe gênant was dat. Toen ik de gum terugvroeg, antwoordde ze doodleuk dat ze die als 'trofee' wilde houden. Naja, ik was allang blij dat het uit mijn lichaam was. Nooit meer zo'n actie dus. Ik heb nu een speciaal staafje dat wel de plasbuis in kan en vibreert, maar ik niet meer kwijt kan raken. Ik adviseer je dus om maar niet met 'huis tuin en keuken spulletjes'.
Groetjes
15 feb 2013 13:15 #

meg

's Profielfoto

Heey,
Ik heb een vraagje.. ik wil al n tijdje iets in mn plasbuis stoppen maar ik weet niet wat, behalve de orginele sex speeltjes.. kun je ook een huis tuin en keuken voorwerp ervoor gebruiken? Zo ja, wat?
10 feb 2013 18:04 #

Anoniem1

Anoniem1's Profielfoto

Als je iets in je vagina of anus of plasbuisje wilt stoppen, prima, maar zorg dat het schoon is en zorg dat er ALTIJD een touwtje of koordje aan zit waardoor je het voorwerp weer naar buiten kunt trekken!
10 feb 2013 18:00 #

Anoniem1

Anoniem1's Profielfoto

Hai Christine, heb je 'm inmiddels al uitgepoept? Het zal toch uit je darmen moeten...

Roos
10 feb 2013 08:48 #

christine

's Profielfoto

Hihi ik heb vannacht en stuiterballetje in mn kont gestopt.. en nu krijg ik m niet meer druit... "duwen" werkt niet en ik heb ook geen laxerende middelen in huis.. ik weet wel waar dat ding momenteel vast zit nml achter de eerste bocht in de endeldarm.. weet iemand of het mogelijk is dat ik het stuiterballetje nog gwn uit kan poepen?
25 sep 2012 12:52 #

Anoniem1

Anoniem1's Profielfoto

Gelukkig! En voortaan alleen voorwerpen gebruiken die wel geschikt zijn ;)
24 sep 2012 22:44 #

henkie

's Profielfoto

ik heb hem net gelukkig weer uitgepoept!! ben heel erg opgelucht dat ik niet de walk of shame naar de dokter hoef te doen.
groetjes

Vind Dokter op